Het grote incoming topic (Deel 2)

Haha een beetje wel alleen lekker ‘goedkoop’ spul dus niet te duur :sweat_smile::grimacing:

1 like

Komt vanzelf wel weer :smirk:

1 like

Same hier. In principe kan die wel, heb de oude wave Smp ook gehad en die clasp is vrij gelijk qua lengte. Echter vind ik hem voor de Smpc te groot ogen? :smile:

1 like

Ik zal eerlijk zijn dat ik dit doosje niet zo mooi uit vind zien op deze foto. Maar dat ik wel benieuwd ben hoe die in het echt eruit ziet. Gaat om een Invicta horloge doos wat tussen 1985-2000 gemaakt is. Denk eerder jaren 90 dan richting de 2000. Maar kon hem niet laten liggen voor de prijs die ik heb betaald.

vind het overigens wel grappig dat ze vroeger veel meer deden met groen en heel soms zie je ook blauw. Maar vandaag de dag is alles geel

3 likes

Gereedschapje om balanswielen te richten: :sunglasses:

10 likes

longines conquest. voor 1 keer op staal


foto van adverteerder

4 likes

Ja klopt. Heel snel, paar dagen maar! Pakketje was wel opengescheurd. Waarschijnlijk door postmedewerkers, om te kijken of het waardevol was of zo…

Veel plezier ermee! Heb ik ook nog ooit gehad de Q versie. Heerlijk horloge.

1 like

De Quartz versie al gehad. Nu dan toch de automaat.

17 likes

Nice! Klinkt als een solide upgrade tov de Quartz versie! Automaat for the win :sunglasses::+1:

1 like

Dank je, zeker een erg leuk horloge voor niet al teveel geld en makkelijk dagelijks draagbaar :+1:t2:

Ja ja!

10 likes

Lekker!

Gisteren de skx in ontvangst genomen en vandaag bericht dat ik de meraud Bonaire morgen mag verwachten! Hoe fijn is dat? :grin:

Even plaatjes voor het beeld erbij! :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Ben benieuwd naar irl plaatjes van de Meraud :+1:

1 like

@Brick, ook heel benieuwd naar de Bonaire :sunglasses:

Knipselmeraud

9 likes

We gaan het meemaken!! :v:
:beers:

1 like

Stunning Beauty

1 like

Fenomenaal boek! Ontzettend blij mee :sunglasses::+1:

3 likes

:smile::smile:

5 likes

Deze:

Voor deze:

@Handavinci Bruin en grijs, mag dat?

9 likes