Het grote incoming topic (Deel 2)

Dit prachtige klokje incoming via het forum! :grin:
Ik twijfel nog of ik hem als decoratie ga gebruiken of toch eens naar de klokkenmaker ga brengen in de hoop dat die hem nog aan de praat krijgt.

5 likes

Leuk!
Maar als hij het niet doet, is het natuurlijk erg jammer.

Eens, vandaar dat ik toch neig om hem tzt eens langs een klokkenmaker te brengen

Heb je mijn toestemming nodig?

2 likes

Of bruin en grijs mag

1 like

Ik vind het oubollig, maar van mij mag het!

1 like

Seiko 5126 8110, de enige seiko 5 met het Grammar of Design incoming

1 like

Citizen CB5000-50L

Als vakantie beater!!

8 likes

Pitney Bowes, die vaak eBay artikelen vanuit de UK verstuurt, was dit keer sneller dan verwacht…
Lekker afwijkend Japans merk, voorzien van Miyota werkpaardje, met een bronskleurige rotor…

4 likes

Moet nog steeds lachen dat ik deze was vergeten. Maar nu komt er misschien iets uit Canada mijn kant op. Heb een vriend die ik via Facebook heb leren kennen die in Canada woont. Hij heeft een mega collectie van zo’n 200+ horloges. Hij zij dat hij nog een oude Invicta sapphire ghost heeft liggen en hem cadeau wilt geven. Ik twijfel erover omdat ik geen goede ervaring heb met de douane. Wat vinden jullie? Gewoon proberen?

1 like

Een Fosh? Een fosh?

Oh wacht. Wat voor slechte ervaringen heb je met de douane?

1 like

Wat is het je waard?

Te hoge import. Een keer hebben ze een horloge van 100 voor een horloge van 2000 aangezien. Dikke import voor moeten betalen anders “vernietigde” zij het. Althans dat is mij verteld. Ben nog steeds bezig met geld terug te krijgen. Inmiddels 4/5 maanden verder.

Ja lastig met die Invicta’s :sweat_smile::joy:

3 likes

Even los van dat, ik denk dat dit vaker kan voorkomen.

Nou het is wel een leuk horloge. Althans als ik zijn foto’s en die van het internet mag geloven.:laughing:

Ja als ze denken dat de waarde van het pakket anders is dan aangegeven. Dan gaan ze naar de Invicta site en zien die prijzen :joy::joy: Maar als je een factuur oid hebt moet het goed komen toch?

1 like

Hahaha

Dat vraag ik mij dus ook af. Nog steeds niks gezien.
Ja brieven dat ze er mee bezig zijn.

1 like

Echt grappig vind ik het niet.