Het grote incoming topic (Deel 2)

Ik vind van wel.
Een merk met regelmatig 80% korting op een horloge en meneer de dounebeambte denkt dat de adviesprijs de waarde is

4 likes

Ja. Maar ik voel het in de portemonnee

Hahaha, klabam! @Chillekasper stuur ze even de link naar Watch2Day en misschien kan @anon55799749EV getuigen dat die dingen altijd met 85% korting verkocht worden. :sunglasses:

Moest het schriftelijk doen. :grimacing::grimacing::grimacing: Old fashion. Met geschreven motivatie. Heb ze daarop gewezen.

1 like

Had ze gewezen op w2d

Vreemd. Ik moest gewoon de factuur en een screenshot van de betaling en mijn PayPal inloggegevens geven zodat ze het konden controleren. Allemaal digitaal.

1 like

Ik ook. Alleen gebeurde allemaal schriftelijk. Weet niet waarom.

1 like

PostNL?

1 like

DHL was het

Zolang jij de door jou betaalde waarde kunt laten zien en aannemelijk kunt maken dat dit marktconform is, is er niks aan de hand. Dus dat komt echt wel goed.

1 like

Dat is niet leuk inderdaad…

Uiteindelijk zal je het geld wel terugkrijgen denk ik, mits je het aankoopbedrag aan kunt tonen.

2 likes

Lijkt me ook beter om hem geld over te maken alsof je het gekocht hebt. Hij kan het daarna weer terugstorten.

1 like

Ik zit me net te bedenken, bij mij ging het om vintage lenzen waarvan PostNL in het duister tastte over de waarde. Toen heb ik die documentatie aangeleverd. Meestal schatten ze zelf de waarde en is het inderdaad gewoon aftikken geblazen.

1 like

Je bedoelt als ik dit horloge zou willen laten overkomen?

Dat zal denk ik makkelijk lukken. Is hartstikke aardige gozer. Die van alles aan horloges heeft liggen.

Yep, als de douane dan de waarde verkeerd inschat, kun je het “aankoopbedrag” laten zien.
Als ze jou vragen om de waarde aan te tonen en je hebt niets op papier wordt dat een lastige

1 like

Of het laten inpakken in happy birthday kadopapier en er wat ballonnen en slingers bij laten stoppen.

2 likes

Nu geen hond meer nodig?

5 likes

Het zal de IPA zijn maar ik vat hem niet. :thinking:

Op dit uur ?

Dat wil ik ook. :blush:

Bedankt voor de tips iedereen~! Ik denk dat ik hem vanavond zeg dat het ok is om dit te versturen~.

1 like