Het grote incoming topic (Deel 2)

Lekker :ok_hand:

1 like

Top aanwinst :ok_hand:t2: Veel draagplezier…

2 likes

Less is more zegt men!

2 likes

Justum! :+1:

1 like

En…? Ff serieus David… wat is er incoming ? :wink:

1 like

:rofl: serieus…GS eruit…GS erin…

:sunglasses:

4 likes

:joy::facepunch:t2: Niks mis mee :wink::muscle:

1 like

Heb je al een bandje? :wink:

1 like

:joy: I know :blush:

2 likes

Prachtig, welk model is dit?

De SARB033 !! Prachtig ding inderdaad, dit is een blijvertje.

1 like

Ik had iets anders, een DOA nieuw hoog teruggestuurd naar de VS en een andere/zelfde terugontvangen. Uiteraard onduidelijk op de papieren vermeldt, dus 2x invoerrechten… Alles op papier vanuit ebay e.d. uitgeprint en naar douane opgestuurd, na een jaar of zo de eerste invoerrechten teruggekregen.

Daar wordt je ook niet blij van

Volgens mij heeft belastingdienst een klachtenprotocol. Als de beslissing op een bezwaarschrift tegen de invoerrechten te lang blijft liggen en je dient een klacht in tegen de trage afhandeling wil de afhandeling ineens weleens sneller gaan.

1 like

Lees dit maar eens https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/bezwaar-en-beroep/content/hoe-klacht-indienen

1 like

Het kan ook deze zijn, kon het niet helemaal goed zien op de foto’s. :joy:

15 likes

:ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

Leuk hoor! Weer een fatsoenlijk horloge gekocht! :smile::smile:

1 like

Weer eens wat anders dan die afgeleefde vintage meuk. No offence natuurlijk. :wink:

Beide is leuk, voor de afwisseling soms ook wat moderns maar dat is bij mij vaak een tijdelijke bevlieging

1 like