Het grote incoming topic (Deel 2)

nieuw hoog = nieuw horloge :persevere:

Je moet volgens mij bij de douane zijn en er staan inderdaad doorlooptijden voor, dat van mij was best uitzonderlijk hoe lang het duurde.

Lekkah Gozert👍

Douane is toch ook onderdeel van Belastingdienst? Voor hele Bellastingdienst geldt dezelfde klachtenregeling. Maar waar het natuurlijk om gaat is dat het belachelijk is dat jij een jaar op je centen hebt moeten wachten :imp:

Klopt, maar dat was al jaren geleden, weet zeker dat het tegenwoordig beter loopt.

hopelijk deze week nog :smiley:

8 likes

Heb ik ze nodig, nee.
Ga ik ze gebruiken, waarschijnlijk niet.
Maar ze zijn leuk, zeker in de clearance sale nu :smile:
Olive en Navy voor de 16600 :yum:
imageimage

1 like

Gewoon leuk. Met verspringende minutenwijzer op het hele uur. Met een beetje geluk deze week binnen. Ik ben erg benieuwd…

7 likes

Doe het dan goed en koop dan een passende.
Dit gaat hem niet worden…

1 like

Bedankt voor de tip

Gefeliciteerd :+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd

Waar is de post van @daffie gebleven? :thinking:

2 likes

Je weet donders goed waar ie is gebleven…jij schavuit :laughing:

1 like

Ik heb m in het zwart :ok_hand:t2:

1 like
5 likes

toen ik hem tegen kwam op het net kon ik er m’n ogen niet van af houden :star_struck:
en omdat ik een maand of vier terug ééntje van vrouwlief heb gekregen dacht ik, waarom niet? :face_with_hand_over_mouth:
heb ik gelijk een two piece orient in de verzameling :+1:
heb ook de review op YouTube gezien, dit was ook een zwarte, mooi! :star_struck:

s-l400-2
Toch een band uit de jaren 70 gevonden voor de Zenith Defy. Geen GF, maar dat drukt voor mij de pret niet!

2 likes

Kooptherapie Robert, jij weet er alles van toch :yum:
En niet proberen is niet weten, dus voor die paar euro probeer ik ze graag eens uit :wink:

1 like

Ik ben benieuwd naar je NA straks. Wij willen foto’s.

1 like