nieuw hoog = nieuw horloge 
Je moet volgens mij bij de douane zijn en er staan inderdaad doorlooptijden voor, dat van mij was best uitzonderlijk hoe lang het duurde.
Lekkah Gozert👍
Douane is toch ook onderdeel van Belastingdienst? Voor hele Bellastingdienst geldt dezelfde klachtenregeling. Maar waar het natuurlijk om gaat is dat het belachelijk is dat jij een jaar op je centen hebt moeten wachten 
Klopt, maar dat was al jaren geleden, weet zeker dat het tegenwoordig beter loopt.
Heb ik ze nodig, nee.
Ga ik ze gebruiken, waarschijnlijk niet.
Maar ze zijn leuk, zeker in de clearance sale nu 
Olive en Navy voor de 16600 


Gewoon leuk. Met verspringende minutenwijzer op het hele uur. Met een beetje geluk deze week binnen. Ik ben erg benieuwd…
Doe het dan goed en koop dan een passende.
Dit gaat hem niet worden…
Bedankt voor de tip
Gefeliciteerd 

Gefeliciteerd
Je weet donders goed waar ie is gebleven…jij schavuit 
Ik heb m in het zwart 
toen ik hem tegen kwam op het net kon ik er m’n ogen niet van af houden 
en omdat ik een maand of vier terug ééntje van vrouwlief heb gekregen dacht ik, waarom niet? 
heb ik gelijk een two piece orient in de verzameling 
heb ook de review op YouTube gezien, dit was ook een zwarte, mooi! 

Toch een band uit de jaren 70 gevonden voor de Zenith Defy. Geen GF, maar dat drukt voor mij de pret niet!
Kooptherapie Robert, jij weet er alles van toch 
En niet proberen is niet weten, dus voor die paar euro probeer ik ze graag eens uit 
Ik ben benieuwd naar je NA straks. Wij willen foto’s.



