Het grote incoming topic (Deel 2)

Volgens mij heeft belastingdienst een klachtenprotocol. Als de beslissing op een bezwaarschrift tegen de invoerrechten te lang blijft liggen en je dient een klacht in tegen de trage afhandeling wil de afhandeling ineens weleens sneller gaan.

1 like

Lees dit maar eens https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/bezwaar-en-beroep/content/hoe-klacht-indienen

1 like

Het kan ook deze zijn, kon het niet helemaal goed zien op de foto’s. :joy:

15 likes

:ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

Leuk hoor! Weer een fatsoenlijk horloge gekocht! :smile::smile:

1 like

Weer eens wat anders dan die afgeleefde vintage meuk. No offence natuurlijk. :wink:

Beide is leuk, voor de afwisseling soms ook wat moderns maar dat is bij mij vaak een tijdelijke bevlieging

1 like

nieuw hoog = nieuw horloge :persevere:

Je moet volgens mij bij de douane zijn en er staan inderdaad doorlooptijden voor, dat van mij was best uitzonderlijk hoe lang het duurde.

Lekkah Gozert👍

Douane is toch ook onderdeel van Belastingdienst? Voor hele Bellastingdienst geldt dezelfde klachtenregeling. Maar waar het natuurlijk om gaat is dat het belachelijk is dat jij een jaar op je centen hebt moeten wachten :imp:

Klopt, maar dat was al jaren geleden, weet zeker dat het tegenwoordig beter loopt.

hopelijk deze week nog :smiley:

8 likes

Heb ik ze nodig, nee.
Ga ik ze gebruiken, waarschijnlijk niet.
Maar ze zijn leuk, zeker in de clearance sale nu :smile:
Olive en Navy voor de 16600 :yum:
imageimage

1 like

Gewoon leuk. Met verspringende minutenwijzer op het hele uur. Met een beetje geluk deze week binnen. Ik ben erg benieuwd…

7 likes

Doe het dan goed en koop dan een passende.
Dit gaat hem niet worden…

1 like

Bedankt voor de tip

Gefeliciteerd :+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd

Waar is de post van @daffie gebleven? :thinking:

2 likes