Het grote incoming topic (Deel 2)

Je weet donders goed waar ie is gebleven…jij schavuit :laughing:

1 like

Ik heb m in het zwart :ok_hand:t2:

1 like
5 likes

toen ik hem tegen kwam op het net kon ik er m’n ogen niet van af houden :star_struck:
en omdat ik een maand of vier terug ééntje van vrouwlief heb gekregen dacht ik, waarom niet? :face_with_hand_over_mouth:
heb ik gelijk een two piece orient in de verzameling :+1:
heb ook de review op YouTube gezien, dit was ook een zwarte, mooi! :star_struck:

s-l400-2
Toch een band uit de jaren 70 gevonden voor de Zenith Defy. Geen GF, maar dat drukt voor mij de pret niet!

2 likes

Kooptherapie Robert, jij weet er alles van toch :yum:
En niet proberen is niet weten, dus voor die paar euro probeer ik ze graag eens uit :wink:

1 like

Ik ben benieuwd naar je NA straks. Wij willen foto’s.

1 like

11 likes

Schitterende Rolex! Ik snap alleen niet zo goed de lume game van dit horloge :grimacing:

Nice! Is ie inmiddels binnen?

Ik heb de zwarte versie in titanium (CB5010-81E ) in het vizier…

Forumlid zit op het strafbankje, het Jasper topic :grimacing:

1 like

Oh haha :laughing:

1 like

Welk referentiecode heeft deze mooierd :joy:?

Hey, deze heeft enigszins fatsoenlijke endlinks :+1:

1 like

Dit zijn respectievelijk de SBDY033 en de SRPD25 dacht ik. Maar die kunnen ook goed hetzelfde zijn. :joy:

Ja goed hè?

1 like

Helder :joy::grinning:

Haha, vandaag/morgen komt hij binnen, dan weet ik meer. :sunglasses: Ik had ook kunnen zeggen ‘je ziet het vanzelf in het blauwe gedeelte’ maar dan maai ik het gras voor de voeten van half HF weg. :wink:

1 like

Handel is verboden hier :joy: je dient dan te schrijven: het horloge is net binnen maar ik kan er geen klik mee krijgen. Dan mag het wel :joy:

3 likes

Met die flipperreputatie van mij hoef ik helemaal niks toe te lichten vrees ik. :joy:

2 likes