Schitterende Rolex! Ik snap alleen niet zo goed de lume game van dit horloge 
Nice! Is ie inmiddels binnen?
Ik heb de zwarte versie in titanium (CB5010-81E ) in het vizier…
Forumlid zit op het strafbankje, het Jasper topic 
Oh haha 
Welk referentiecode heeft deze mooierd
?
Hey, deze heeft enigszins fatsoenlijke endlinks 
Dit zijn respectievelijk de SBDY033 en de SRPD25 dacht ik. Maar die kunnen ook goed hetzelfde zijn. 
Ja goed hè?
Helder 

Haha, vandaag/morgen komt hij binnen, dan weet ik meer.
Ik had ook kunnen zeggen ‘je ziet het vanzelf in het blauwe gedeelte’ maar dan maai ik het gras voor de voeten van half HF weg. 
Handel is verboden hier
je dient dan te schrijven: het horloge is net binnen maar ik kan er geen klik mee krijgen. Dan mag het wel 
Met die flipperreputatie van mij hoef ik helemaal niks toe te lichten vrees ik. 
Avatar suggestie ? 

Lesen Sie bitte Ihre persönliche Mail, Candide.
Ha! Gaaf man! Congrats Freek!
Hey bro! Thx 
Goeiedagschotel wat een drukte. 








