Het grote incoming topic (Deel 2)

(radio)Controlled Chaos :rofl:

1 like

hey daffie, wat heeft je aangezet om dit klokje aan te schaffen?:thinking::face_with_hand_over_mouth:
in ieder geval is het een mooi klokje :star_struck::+1:

1 like

Dankjewel. :grinning: Goeie vraag. Nostalgie. Met Citizen Skyhawk en Promaster modellen (plus een boel Gshocks) is mijn horloge fetish ooit begonnen. :sunglasses:

2 likes

Nieuwe aankoop, dark rhodium it is :grinning:

20 likes

Is het met goud of gewoon stalen uitvoering ?

1 like

Het is de stalen uitvoering. Ik ben persoonlijk niet zo van het goud :wink:

1 like

Nee was gewoon een vraag. Topaankoop :ok_hand:t2:Veel draagplezier…

1 like

Merci!

1 like

Bandje van MT-Straps; saffiano leer vind ik zó mooi!!!

3 likes

Heeft deze een mood meter? Kan je er ook je belasting mee doen?

2 likes

Nee…en nee. Maar hij levert wel het bewijs voor de Laatste Stelling van Fermat. Andrew Wiles om de pols. Mooi meegenomen. :ok_hand:

1 like

hèhè!
daar is weer wat moois binnen gekomen :star_struck::+1:

8 likes

Zit er toevallig ook net naar te kijken op de orient website. Mooie horloge, hoor! Gefeliciteerd.

2 likes

Die rhodium wijzerplaten zijn geweldig mooi👌
Geniet ervan :+1:

1 like

Deze komt eraan, via het forum. Eindelijk eens echte kwaliteit.

image

7 likes

Gaaf! :sunglasses::+1:

Gaaf! Lekker opbergen en af en toe dragen. :v:

1 like

Ok ooit heb ik een twostitch strap gekocht in 19mm charcoal.

Voor deze


maar ik draag hem ook heel graag op deze:

Maar… omdat ik het switchen van de band naar een ander horloge altijd zo een gedoe vind heb ik er nu dus maar nog 1 gekocht :see_no_evil:

Oh en dan ook maar gelijk 1 van 21 mm naar 20 mm taper besteld voor de jlc. Ben benieuwd hoe dat bevalt! :grin:

Zal wel alleen zo gek zijn die de zelfde leren band 3x besteld… alhoewel wel in verschillende maten dan :blush:

Vind de kleur echt top! :ok_hand:

11 likes

Hij is mij helaas te klein. Was ook onderdeel van een set die ik gekocht heb uit nieuwsgierigheid, dat heb ik wel eens… Meeste mag daarna weer weg.

1 like

Welnee… Ik heb ook op mijn horloges allemaal de zelfde stalen banden 8x staal 8x bicolor 4x titanium.
Allemaal zelfs idee. En als ik de kans krijg koop ik meer.

1 like