(radio)Controlled Chaos 
hey daffie, wat heeft je aangezet om dit klokje aan te schaffen?

in ieder geval is het een mooi klokje 

Dankjewel.
Goeie vraag. Nostalgie. Met Citizen Skyhawk en Promaster modellen (plus een boel Gshocks) is mijn horloge fetish ooit begonnen. 
Is het met goud of gewoon stalen uitvoering ?
Het is de stalen uitvoering. Ik ben persoonlijk niet zo van het goud 
Nee was gewoon een vraag. Topaankoop
Veel draagplezier…
Merci!
Heeft deze een mood meter? Kan je er ook je belasting mee doen?
Nee…en nee. Maar hij levert wel het bewijs voor de Laatste Stelling van Fermat. Andrew Wiles om de pols. Mooi meegenomen. 
Zit er toevallig ook net naar te kijken op de orient website. Mooie horloge, hoor! Gefeliciteerd.
Die rhodium wijzerplaten zijn geweldig mooi👌
Geniet ervan 
Deze komt eraan, via het forum. Eindelijk eens echte kwaliteit.

Gaaf! 

Gaaf! Lekker opbergen en af en toe dragen.
️
Ok ooit heb ik een twostitch strap gekocht in 19mm charcoal.
Voor deze
maar ik draag hem ook heel graag op deze:
Maar… omdat ik het switchen van de band naar een ander horloge altijd zo een gedoe vind heb ik er nu dus maar nog 1 gekocht 
Oh en dan ook maar gelijk 1 van 21 mm naar 20 mm taper besteld voor de jlc. Ben benieuwd hoe dat bevalt! 
Zal wel alleen zo gek zijn die de zelfde leren band 3x besteld… alhoewel wel in verschillende maten dan 
Vind de kleur echt top! 
Hij is mij helaas te klein. Was ook onderdeel van een set die ik gekocht heb uit nieuwsgierigheid, dat heb ik wel eens… Meeste mag daarna weer weg.
Welnee… Ik heb ook op mijn horloges allemaal de zelfde stalen banden 8x staal 8x bicolor 4x titanium.
Allemaal zelfs idee. En als ik de kans krijg koop ik meer.





