Zo die is zeker mooi 
En bevalt ie? Ben benieuwd
ik overweeg m ook serieus
Dit ziet er idd wel mooi uit, waar heb je die vandaan?
Linkje?
Pakje word gemaakt in Japan.
Met deze is de zoektocht voorbij en heb ik de serie compleet. 7 verschillende kleuren van dit model.
Wat een fris kleurtje!
Mooie aanwinst! Is de mint groene kleur net als bij Seiko de zeldzaamste/gezochtste van de kleuren?
Gefeliciteerd met de complete set. Ben je al op zoek naar een nieuw doel(of excuus😉) om meer horloges aan te schaffen?
Ik weet niet hoe gezocht die is, maar ik wilde er het meest voor betalen 
Je ziet hem een stuk minder als andere kleuren iedergeval. Dames versies weer wel dan.
Ben al bezig met de 300m
Heb al 4 van de 5, maar uurwerk is wel kwetsbaar van die modellen en 3 lopen niet goed of niet.
Vandaag het nieuwe horloge voor mijn vriendin ontvangen.
Nu nog eens de opties bekijken voor een “waterproof” lederen bandje ervoor.
Heel mooi, ik zou hem zo graag hebben maar die maat voor heren vind ik te groot. Zo jammer want het is een mooi horloge. Van harte!
Het is inderdaad een mooie. Vind zelfs de heren variant nog redelijk meevallen met 39mm. Mijn vader had hem en hoewel 39mm op eerste zicht groot lijkt als niet-duiker op een smalle pols draagt die fijn en toch niet te groot.
De dames versie is met 30mm wel mooi voor vrouwen.
Ik heb een DS-8 gehad, erg mooi horloge maar ik vond hem voor het type te groot en te groot dragen.
Voor mij is 38 wel de max heb ik mij voorgenomen. Maar de nieuwere met Powermatic uurwerken zijn volgens mij 40mm nu.
Edit: even nagekeken en de oude 39mm had de datum tussen 4 en 5 uur. De nieuwe is met powermatic en de datum op 6 uur en die is idd 40mm nu. Jammer dat ze er niet 1 mm van af hebben gehaaald maar bij hebben gedaan.
Een mooie Seiko 5 incomming die qua uiterlijk het dichtste bij een Grand Seiko komt. Dat allemaal voor 8 tientjes.

Welk type is dit?
De zwarte Polerouter is al in huis.
Het originele glaasje mist, maar verder geserviced en top.
Gelijktijdig kwam de zeer fraaie grijze variant langs via @Mafkees. Die kon ik niet laten lopen dus die komt er binnenkort ook aan:
Wat een geweldig ontwerp is het toch. Vooral de stalen binnenring speelt bizar met de lichtinval. Nu is de Polerouter collectie compleet 
Oh hou op, straks wil ik er nog één. Een rose ofzo
. Haha nee kidding, mijn horloge spaarpot staat sinds gisteren op standby.
Ik begin de Polerouters wel te waarderen. Heeft die eerste een gilt wijzerplaat?






