Het grote incoming topic (Deel 2)

Zo die is zeker mooi :ok_hand:t2:

1 like

En bevalt ie? Ben benieuwd :+1: ik overweeg m ook serieus

Dit ziet er idd wel mooi uit, waar heb je die vandaan?
Linkje?

1 like

In blijde verwachting van deze schoonheid:

17 likes

Pakje word gemaakt in Japan.

Met deze is de zoektocht voorbij en heb ik de serie compleet. 7 verschillende kleuren van dit model.

14 likes

Wat een fris kleurtje!

1 like

Mooie aanwinst! Is de mint groene kleur net als bij Seiko de zeldzaamste/gezochtste van de kleuren?

1 like

Gefeliciteerd met de complete set. Ben je al op zoek naar een nieuw doel(of excuus😉) om meer horloges aan te schaffen?

1 like

MT straps via instagram of eBay:
https://www.ebay.it/usr/mtstraps

1 like

Ik weet niet hoe gezocht die is, maar ik wilde er het meest voor betalen :joy:

Je ziet hem een stuk minder als andere kleuren iedergeval. Dames versies weer wel dan.

1 like

Ben al bezig met de 300m
Heb al 4 van de 5, maar uurwerk is wel kwetsbaar van die modellen en 3 lopen niet goed of niet.

1 like

Vandaag het nieuwe horloge voor mijn vriendin ontvangen.
Nu nog eens de opties bekijken voor een “waterproof” lederen bandje ervoor.

9 likes

Heel mooi, ik zou hem zo graag hebben maar die maat voor heren vind ik te groot. Zo jammer want het is een mooi horloge. Van harte!

Het is inderdaad een mooie. Vind zelfs de heren variant nog redelijk meevallen met 39mm. Mijn vader had hem en hoewel 39mm op eerste zicht groot lijkt als niet-duiker op een smalle pols draagt die fijn en toch niet te groot.
De dames versie is met 30mm wel mooi voor vrouwen.

1 like

Ik heb een DS-8 gehad, erg mooi horloge maar ik vond hem voor het type te groot en te groot dragen.
Voor mij is 38 wel de max heb ik mij voorgenomen. Maar de nieuwere met Powermatic uurwerken zijn volgens mij 40mm nu.

Edit: even nagekeken en de oude 39mm had de datum tussen 4 en 5 uur. De nieuwe is met powermatic en de datum op 6 uur en die is idd 40mm nu. Jammer dat ze er niet 1 mm van af hebben gehaaald maar bij hebben gedaan.

1 like

Een mooie Seiko 5 incomming die qua uiterlijk het dichtste bij een Grand Seiko komt. Dat allemaal voor 8 tientjes.

image

12 likes

Welk type is dit?

1 like

De SNX995. Besteld via besttime.

https://www.besttime.nl/SNX995K.html

1 like

De zwarte Polerouter is al in huis.
Het originele glaasje mist, maar verder geserviced en top.


Gelijktijdig kwam de zeer fraaie grijze variant langs via @Mafkees. Die kon ik niet laten lopen dus die komt er binnenkort ook aan:

Wat een geweldig ontwerp is het toch. Vooral de stalen binnenring speelt bizar met de lichtinval. Nu is de Polerouter collectie compleet :grinning:

21 likes

Oh hou op, straks wil ik er nog één. Een rose ofzo :smirk:. Haha nee kidding, mijn horloge spaarpot staat sinds gisteren op standby.

Ik begin de Polerouters wel te waarderen. Heeft die eerste een gilt wijzerplaat?

2 likes