Het grote incoming topic (Deel 2)

Die rhodium wijzerplaten zijn geweldig mooi👌
Geniet ervan :+1:

1 like

Deze komt eraan, via het forum. Eindelijk eens echte kwaliteit.

image

7 likes

Gaaf! :sunglasses::+1:

Gaaf! Lekker opbergen en af en toe dragen. :v:

1 like

Ok ooit heb ik een twostitch strap gekocht in 19mm charcoal.

Voor deze


maar ik draag hem ook heel graag op deze:

Maar… omdat ik het switchen van de band naar een ander horloge altijd zo een gedoe vind heb ik er nu dus maar nog 1 gekocht :see_no_evil:

Oh en dan ook maar gelijk 1 van 21 mm naar 20 mm taper besteld voor de jlc. Ben benieuwd hoe dat bevalt! :grin:

Zal wel alleen zo gek zijn die de zelfde leren band 3x besteld… alhoewel wel in verschillende maten dan :blush:

Vind de kleur echt top! :ok_hand:

11 likes

Hij is mij helaas te klein. Was ook onderdeel van een set die ik gekocht heb uit nieuwsgierigheid, dat heb ik wel eens… Meeste mag daarna weer weg.

1 like

Welnee… Ik heb ook op mijn horloges allemaal de zelfde stalen banden 8x staal 8x bicolor 4x titanium.
Allemaal zelfs idee. En als ik de kans krijg koop ik meer.

1 like

Zo die is zeker mooi :ok_hand:t2:

1 like

En bevalt ie? Ben benieuwd :+1: ik overweeg m ook serieus

Dit ziet er idd wel mooi uit, waar heb je die vandaan?
Linkje?

1 like

In blijde verwachting van deze schoonheid:

17 likes

Pakje word gemaakt in Japan.

Met deze is de zoektocht voorbij en heb ik de serie compleet. 7 verschillende kleuren van dit model.

14 likes

Wat een fris kleurtje!

1 like

Mooie aanwinst! Is de mint groene kleur net als bij Seiko de zeldzaamste/gezochtste van de kleuren?

1 like

Gefeliciteerd met de complete set. Ben je al op zoek naar een nieuw doel(of excuus😉) om meer horloges aan te schaffen?

1 like

MT straps via instagram of eBay:
https://www.ebay.it/usr/mtstraps

1 like

Ik weet niet hoe gezocht die is, maar ik wilde er het meest voor betalen :joy:

Je ziet hem een stuk minder als andere kleuren iedergeval. Dames versies weer wel dan.

1 like

Ben al bezig met de 300m
Heb al 4 van de 5, maar uurwerk is wel kwetsbaar van die modellen en 3 lopen niet goed of niet.

1 like

Vandaag het nieuwe horloge voor mijn vriendin ontvangen.
Nu nog eens de opties bekijken voor een “waterproof” lederen bandje ervoor.

9 likes

Heel mooi, ik zou hem zo graag hebben maar die maat voor heren vind ik te groot. Zo jammer want het is een mooi horloge. Van harte!