Het grote incoming topic (Deel 2)

Ik zal er heel goed voor zorgen :slight_smile:

Dank je wel en nogmaals veel plezier ermee!

“Verliefde zucht … “ :heart_eyes: Wat maakt Bulang toch mooi spul. Vandaag binnen deze caramel kleurige racing strap voor de Speedy Tuesday.

26 likes

De Seiko Sarb033 is onderweg via Magi!

26 likes


Is sinds vandaag onderweg :scream:

35 likes

Nog 1x slapen LOL

Toch gelukt dus? :smile:

2 likes

Ja ze hebben niets gevraagd… Kijk hier enorm naar uit. Had wel niet gepland nog bij te kopen, had al een paar nieuwe onlangs, dus nu twijfel om minder geliefden, Srpc11 en snxj92, te verkopen maar ik ben zo’n ekster. Verkopen doet meer pijn dan kopen. :joy:

3 likes

Schitterend.
Helaas vind ik de bracelet té glimmend voor mezelf.

Misschien ooit op een lederen band … :thinking:

1 like

Ja hij is behoorlijk glimmend maar de oplossing is als volgt

15 likes

De leren originele Sinn band met butterfly clasp zat erbij gelukkig.

1 like

Gaaf!

1 like

Heeeeeel mooi

1 like

Het hoeft niet altijd een klokje te zijn

3 likes

Dankjewel! Jij hebt al de eer gehad er kennis mee te maken. Wat vond je ervan toen je ze zag?

1 like

Héél mooi :ok_hand:t2:

Ik vind m mooier dan de Navitimer.
Mag ik dat zeggen? …

2 likes

De gaatjes onderaan zitten niet helemaal jofel?
Bij de onderkant Lugs, zeg maar…

Ik vind hem héél fijn. Draagt super comfortabel (net als zijn groene broer natuurlijk) en doet het erg leuk in zonlicht.
Mijn aanvankelijke idee was om er zelf een leuk bandje bij te zoeken om de OEM band te sparen voor wanneer ik hem eventueel weer zou verkopen. Gezien de kwaliteit van de SARB017-band leek dat sowieso geen overbodige luxe, maar de zwarte band staat er eigenlijk het beste op en is in tegenstelling tot die SARB band een van de prettigste banden die ik ken.

En verder, tja… het is gewoon een goed horloge in een erg mooie kleurstelling. Wel duur deze blauwe, maar als je er een beetje voorzichtig mee bent behoudt hij zijn waarde wel, dus daar zou ik me niet zo druk om maken.
Ik ben benieuwd hoe jij hem gaat vinden! :+1:

2 likes

Yup! Een nieuwe is onderweg :wink:

2 likes

Gave strap! :ok_hand: Maar wat is er precies mis met de gaatjes? (Ik zie het niet op de foto…)