Het grote incoming topic (Deel 2)

Zitten niet goed uitgelijnd, kijk maar naar de onderste strap, eerste gaatjes … teveel naar rechts

2 likes

Ah ja dan had ik dat toch gezien. Miniem…maar voor die prijs moet het helemaal goed zijn.

2 likes

Dank je…

Van mij wel :rofl: maar kun je mij ook zeggen waarom? Ik heb nog nooit een navitimer van dichtbij gezien namelijk.

1 like

even een testje met een Geckota bracelet die ik nog had liggen en welke minder glimmend is.


6 likes

Bedankt voor je indrukken, benieuwd naar het bandje. Ze zou maandagavond moeten aankomen. Ik had op de groene eerst een ander leren bandje en daarna een watchgecko jubilee (die ik er maar speelgoedachtig vond uitzien op den duur). Was dan toch benieuwd naar de oem bracelet en die zit er nu op. Die bracelet past er zeer goed bij, nuanceert het heftige van de groene wat. Voor de blauwe zal dat wellicht niet nodig zijn en kan er idd geëxperimenteerd worden met leder. :smile: (niet raar bedoeld :slight_smile:

1 like

Nee ook niet. Lekker op leer dragen. Mooiste combi :ok_hand:t2:

2 likes

@Tokes heeft twee van mijn horloges onder handen genomen. Hij had een foto gestuurd, maar benieuwd hoe deze nu zijn na de beurt die hij hem heeft gegeven! :slight_smile: Ze zouden nu weer lekker moeten lopen en wijzerplaat zien er wat frisser uit! :blush::heart:

7 likes

Graag gedaan!!

2 likes

Opbouw van de wijzerplaat. De ietwat vintage achtige look van de wijzers. De waterdichtheid spreekt mij aan en de derde kroon op links, vind ik mooi. De zijkant van de kast is brushed.

2 likes

Niet verkeerd.

Denk dat ik m op lederen band het mooist vind eerlijk gezegd.

1 like

Omdat het zaterdagavond is. Twee (waarschijnlijke) NA’s cryptisch weergegeven:

Deze:

En deze:
image

6 likes

Een BB en een … Hm :smirk:

2 likes

Yvo… Staudt?

1 like

No no.

Yvo lijkt me een type JLC…

Dat lijkt me niet…

Beetje flauw zo’n raadsel eigenlijk…

Focus op de laatste woorden.

1 like

:zipper_mouth_face:

1 like

Grand Seikoooó.

Wat een ruk raadsel, excuse my French. :speak_no_evil:

3 likes

Han-San…koelkast!

2 likes

Welke?!