Het grote incoming topic (Deel 2)

Deze is onderweg! Mijn eerste Zwitserse automaat.

Met mijn 17cm pols leek de Reduced een betere keuze dan de Moonwatch. Ook qua prijs uiteraard.
Ik ben erg benieuwd!

22 likes

Gefeliciteerd :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Haha geweldig!

Je gaat het niet geloven. Afgelopen zondag, was een vriend van mij hier die er 1 droeg. Ik was helemaal in love op die Speedmaster. Ik denk morgen ga ik er 1 kopen…
Na al die jaren…

En maandag denk ik ach waarom ook eigenlijk… mmdat heb ik nou al jaren… :rofl::rofl:

Proficiat met je aankoop in elk geval!

3 likes

Mooi!! :ok_hand:

In een vlaag van verstandsverbijstering… :expressionless:

7 likes

Is dat nummer 3?

1 like

Yep. Denk dat er 1 van de 3 sowieso moet gaan tzt

Interessante keuze… dacht dat je al twijfelde om 1 van de 2 weg te doen, of zelfs beide. Nu heb je er 3 :stuck_out_tongue:.

Je kan zo ook allemaal weg gaan doen en een leuke vintage rolex date kopen zo langzamerhand :P.

1 like

:joy:

Wil wel eens zien of ik die steentjes kan rocken :drum:

Maar 3 is teveel

Nou dan moet die wel flink over de stoeptegels zijn gehaald als die zo “betaalbaar” is :upside_down_face:

Deze dingen gaan inmiddels toch voor 400-500 p/s?

1 like

€600 soms zelfs, deze met diamantjes vaak meer rond €300-€400 maar zie ze ook wel voor meer soms

Naja, ik zie vintage 34mm Rolex date’s wel voor 1750 gaan. Die van die dingen kom je toch in de buurt…

1 like

Zal er eens op letten :+1:t2:

Ik kon ‘m niet weerstaan!!image

15 likes

Bedoelde je trouwens “weer een blauwe”?

Want hij lijkt misschien blauw, maar volgens de verkoper is ‘ie (was ‘ie) zwart. Volgende week ga ik het meemaken en zal ik na ontvangst wat foto’s plaatsen.

3 likes

Het lijkt inderdaad wel blauw. Kijk nu al uit naar je eigen fotos.

1 like

Vorige week de Trident via het forum aangeschaft en vanaf minuut 1 geen klik. Horloge was ook nog eens echt te iel op mijn pols. Enigszins teleurgesteld ben ik gaan twijfelen om de originele stalen band aan te schaffen via CW. Na een weekje van twijfel horloge TK/TR aangeboden.

Opeens viel mijn oog op een horloge een echte beauty in mijn maat. Even wat reviews checken om mezelf te overtuigen (stiekem wist ik het al maar toch) na een mooie ruildeal met cash up was de deal gemaakt. Na 2 dagen wachten een nieuwe incoming en jongens wat maakt dit mijn weekend BAM!! Without further a due mijn nieuwe Sinn 104. Instant een hele hele grote blijdschap.

@Henkjan91 bedankt voor dit pareltje

27 likes

Niet meer leverbaar dus erg blij dat ik een 20-18mm pro diver 2 bandje heb kunnen scoren… nu de bijbehorende clasp nog😂

2 likes

Eugene van Baal in Nijmegen :+1:

360 euro list voor de sluiting probeer ik te vermijden😂