Het grote incoming topic (Deel 2)

Een gok en veel te veel betaald. Maar het is op het moment veel te lekker shoppen in Japan met de dubbele coupons om dit te laten liggen :sob::grimacing:

7 likes

ook in een vlaag van ……….!
kan het verd… :face_with_hand_over_mouth:niet laten :smirk:

4 likes

Seiko Marine Master 300 SBDX001 :wave:

Incoming…
3
.
.
2
.
.
1
.
.
TUDOR PELAGOS 25500TN TWO LINER!!!

22 likes

And now, for something completely different…

Technisch niet het meest interessant horloge, maar ik wilde deze gewoon heel graag eens om hebben. Niet makkelijk te vinden (100 stuks oplage) maar het komt er aan!

24 likes

Is dit niet te dicht op je andere horloges. Ik vind de pelagos best vet, maar het is toch wel een standaard zwarte duiker om te zien.

2 likes

We gaan het zien. Ik wil de king of Toolwatches wel eens ervaren :sunglasses::+1:

2 likes

:ok_hand: top!

1 like

Ik dacht dat je een Tudor had gekocht, waarom refereer je dan aan de Damasko :rofl::rofl::rofl:

14 likes

Mooie Sinn in een mooie maat! :ok_hand:

Leuke kast, erg King Seiko achtig

1 like

Gefeliciteerd :+1::+1:

1 like

Een Rainer horloge doos incoming. Plek voor 8 horloges. Heb er nu 4. Ik wil nooit meer dan serieuze horloges gaan krijgen… dus heb meteen een goede limiet.

Naja… Kan nog een watchwinder kopen… en heb ook een horloge pouch.

Maar ik houd nog even vast aan de max 8 ;p

2 likes

Impuls NA

20190908_214534

10 likes

Erg cool. Ik vind dit soort wit-zwarte dials sowieso erg tof.

1 like

Grappig, die associatie had ik ook :slight_smile: De kast en structuur&kleur van de wijzerplaat waren voor mij eigenlijk de reden om op zoek te gaan.

1 like

Mooi deze zeg :smiley:

1 like

Mooi en fors. Heb er nog een ongedragen liggen.

1 like

Ik hoop dat de maat me niet gaat tegenvallen ja. Anders zal hij snel weer vertrekken. Maar ik voel me al heel lang aangetrokken tot dit horloge dus ik hoop dat hij bevalt

Ik zag gister dat er ook een gouden variant is. Daar ga ik een eBay alert voor aan zetten denk ik die is echt heel gaaf

Wijzerplaat en model van kast ziet er best tof uit.

1 like

12 likes