Het grote incoming topic (Deel 2)

Aha :+1:. Ik vrees dat het een persoonlijk allergie-tje is :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Dankje! Mijn vorige had zelfs Italiaans en Engels :thumbsup:

1 like

Leuk toch al die verschillende talen. Heb ook een Portugese gehad met een sex dag :sun_with_face:

1 like

NA, vandaag opgehaald bij Kremer Emmen :smiley:

17 likes

Zo wil ik m dan wel proberen. Witte dial, saffier, en geen ronde kast, en dat laatste weerhield mij altijd maar och, laten we het maar proberen.

4 likes

Een fors horloge volgens mij maar als je de pols er voor hebt erg leuk!

Ik ben een forse man zeg maar :ok_hand:
Moet lukken, 46 l2l en 37 breed.

1 like

Classy :sunglasses::+1:

Kan niet wachten op die review

1 like

Haha Casper, ‘t is wel een Seiko hè, geen Invicta… :sweat_smile:. Of ben je wat minder strikt dan het lijkt op horlogevlak? :wink:. Maar de review zal er komen, hij begint nu een beetje draagtijd te krijgen… :+1:t2:

2 likes

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met deze top duiker.

1 like

Dank je. Ben je benieuwd, onder andere naar de ‘beruchte’ jubilee.

Seiko 5 Sports SRPD75 , nog een bescheiden gouden klatser besteld.

Zit nu nog op Kreta, maar eind volgende week binnen, met de noodzakelijke stroopwafels :joy:

8 likes

7A38 toch? Prachtig horloge en het uurwerk is van zeer hoge kwaliteit. :smile: :+1: Van harte.

Yes, 7A38 :slight_smile: zijn topdingen!

1 like

Inderdaad! Ik zoek er ook nog eentje. Ik heb er ooit één gehad, maar die is naar een ander forumlid gegaan die er nu niet meer vanaf wil… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vertel mij wat, ik probeer dat ding ook al twee jaar van hem te ontfrutselen :yum:

1 like

Ja, ik heb er nog steeds spijt van dat ik die ooit weggedaan heb. :confounded: :sweat_smile:

1 like