Het grote incoming topic (Deel 2)

Toch nog eentje te pakken gekregen, komt eind deze week binnen.

13 likes

Morgen eindelijk ophalen. Dat werd wel tijd.

37 likes

Wat fijn! Schitterend horloge! Lang moeten wachten?

Vanaf begin Mei bij Schaap Citroen te kennen gegeven dat ik er wel eentje wilde, en zo’n twee weken geleden nog eens gebeld om te vragen hoe de distributie verliep. De prijs bij grijze handelaren verschilde nauwelijks met de listprijs, dus ik dacht als het nog heel lang duren gaat, laat dan maar zitten.

Zij zeiden dat ze mij in Juli een mail hadden gestuurd dat ik hem kon ophalen, en dat ik niet heb gereageerd. Logisch, want ik heb niets ontvangen, en daarnaast hadden ze me ook eventjes kunnen bellen. Ik heb gevraagd hoelang het zou duren om een nieuwe bestelling te plaatsen. Ze zou een aantekening maken, en ik zou de dag daarna even gebeld worden. Niks meer gehoord. Het interesseert ze geen reet, een Tudor is een broodkruimel voor ze denk ik. Matige service. Daarom ga ik hem bij een grijze handelaar ophalen morgen, en meteen een handjevol horloges passen.

9 likes

Leuk,komt hier ook ooit

1 like

Oh, ik dacht even: nog een foto van de Timex :relaxed::sweat_smile:

1 like

Snap ik. Is hoegenaamd hetzelfde.

1 like

Wordt alleen iets anders doorbelast aan de eindgebruiker dacht ik.

Vind je het gek.

:+1:Erg leuk!

1 like

Ik heb hem gisteren in het echt gezien. Echt een heel leuk ding. Bijzondere band. Snoepje!

1 like
7 likes

11 likes

Misschien wel toffer dan de zilveren uitvoering.

dit wordt echt mijn…allerlaatste!

day-date

echt waar :crossed_fingers::innocent:

6 likes

De U. Nardin high-beat dresser is weer weg en heeft via een leuke ruil met @paulfrank94 plaats gemaakt voor:

De kast vertoont de nodige sporen, maar de wijzers en wijzerplaat zijn perfect.

33 likes

Mooie Heuer

1 like

Ik weet het niet hoor. Die zwarte is vast gaaf, maar ik heb de zilveren veel te snel weer verkocht. Eigenlijk zijn ze stiekem allemaal lekker.

1 like

Nieuwe band, blij mee

6 likes

Staat hem goed inderdaad!

1 like