Het grote incoming topic (Deel 2)

Ik ben een forse man zeg maar :ok_hand:
Moet lukken, 46 l2l en 37 breed.

1 like

Classy :sunglasses::+1:

Kan niet wachten op die review

1 like

Haha Casper, ‘t is wel een Seiko hè, geen Invicta… :sweat_smile:. Of ben je wat minder strikt dan het lijkt op horlogevlak? :wink:. Maar de review zal er komen, hij begint nu een beetje draagtijd te krijgen… :+1:t2:

2 likes

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met deze top duiker.

1 like

Dank je. Ben je benieuwd, onder andere naar de ‘beruchte’ jubilee.

Seiko 5 Sports SRPD75 , nog een bescheiden gouden klatser besteld.

Zit nu nog op Kreta, maar eind volgende week binnen, met de noodzakelijke stroopwafels :joy:

8 likes

7A38 toch? Prachtig horloge en het uurwerk is van zeer hoge kwaliteit. :smile: :+1: Van harte.

Yes, 7A38 :slight_smile: zijn topdingen!

1 like

Inderdaad! Ik zoek er ook nog eentje. Ik heb er ooit één gehad, maar die is naar een ander forumlid gegaan die er nu niet meer vanaf wil… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vertel mij wat, ik probeer dat ding ook al twee jaar van hem te ontfrutselen :yum:

1 like

Ja, ik heb er nog steeds spijt van dat ik die ooit weggedaan heb. :confounded: :sweat_smile:

1 like

Toch nog eentje te pakken gekregen, komt eind deze week binnen.

13 likes

Morgen eindelijk ophalen. Dat werd wel tijd.

37 likes

Wat fijn! Schitterend horloge! Lang moeten wachten?

Vanaf begin Mei bij Schaap Citroen te kennen gegeven dat ik er wel eentje wilde, en zo’n twee weken geleden nog eens gebeld om te vragen hoe de distributie verliep. De prijs bij grijze handelaren verschilde nauwelijks met de listprijs, dus ik dacht als het nog heel lang duren gaat, laat dan maar zitten.

Zij zeiden dat ze mij in Juli een mail hadden gestuurd dat ik hem kon ophalen, en dat ik niet heb gereageerd. Logisch, want ik heb niets ontvangen, en daarnaast hadden ze me ook eventjes kunnen bellen. Ik heb gevraagd hoelang het zou duren om een nieuwe bestelling te plaatsen. Ze zou een aantekening maken, en ik zou de dag daarna even gebeld worden. Niks meer gehoord. Het interesseert ze geen reet, een Tudor is een broodkruimel voor ze denk ik. Matige service. Daarom ga ik hem bij een grijze handelaar ophalen morgen, en meteen een handjevol horloges passen.

9 likes

Leuk,komt hier ook ooit

1 like

Oh, ik dacht even: nog een foto van de Timex :relaxed::sweat_smile:

1 like