Het grote incoming topic (Deel 2)

Snap ik. Is hoegenaamd hetzelfde.

1 like

Wordt alleen iets anders doorbelast aan de eindgebruiker dacht ik.

Vind je het gek.

:+1:Erg leuk!

1 like

Ik heb hem gisteren in het echt gezien. Echt een heel leuk ding. Bijzondere band. Snoepje!

1 like
7 likes

11 likes

Misschien wel toffer dan de zilveren uitvoering.

dit wordt echt mijnā€¦allerlaatste!

day-date

echt waar :crossed_fingers::innocent:

6 likes

De U. Nardin high-beat dresser is weer weg en heeft via een leuke ruil met @paulfrank94 plaats gemaakt voor:

De kast vertoont de nodige sporen, maar de wijzers en wijzerplaat zijn perfect.

33 likes

Mooie Heuer

1 like

Ik weet het niet hoor. Die zwarte is vast gaaf, maar ik heb de zilveren veel te snel weer verkocht. Eigenlijk zijn ze stiekem allemaal lekker.

1 like


Nieuwe band, blij mee

6 likes

Staat hem goed inderdaad!

1 like

Bedankt!

28 likes

Gaaf!

1 like

Nou, ik heb de knoop doorgehakt. ik was al een tijd aan het kijken naar een Omega Speedmaster ā€œSchumacher ,The Legendā€, ref. 3506.31.00. Lastig te vinden voor een mooie prijs. In mijn optiek de mooiste Speedmaster, ik heb er nu 4 gehad en alleen de reduced panda is een blijvertje, de zwarte reduced heb ik verkocht, en de witte en blauwe moeten het veld ruimen helaasā€¦ het zijn erg fraaie horloges maar toch is de vonk niet overgeslagenā€¦

Nu kwam ik de 3506.31.00 en moest ik toehappen! Echter moet de cashflow wel toereikend blijven dus heb ik besloten om mijn andere Speedmasters op MP te gooien.

Kortom:

Eind van de week binnen hopelijk!

11 likes

Leuke aanwinst!

Met een beschrijving waarvan bij mij de haren overeind gaan staan :zipper_mouth_face::zipper_mouth_face:

1 like

ja moest ff snel, druk drukā€¦:tired_face:

Ik zal wel even het HF template aanhouden, dat is wat completerā€¦

En de prijs is de MP prijs dus ik heb wat ā€œwisselgeldā€ ingebouwdā€¦:wink: