Het grote incoming topic (Deel 2)

Super, zeg! Geweldig mooie kleurstelling!

1 like

Thanks!

Heel gaaf…mooie kleur. :ok_hand:

1 like

24 likes

Wauw! :heart_eyes:

1 like

That is a fantastic watch my friend :sunglasses: :+1:

1 like

Yes! Een model waar ik al langere tijd naar opzoek was.

18 likes

Kan wel wat liefde gebruiken. Die H band is tof!

1 like

imageDie heb ik ook te koop staan (op MP) had ik dat geweten dan hadden we er wellicht uitgekomen😟

5 likes

Ik ben al lang blij dat ik er uberhaupt eentje in een beetje fatsoenlijke en originele staat gevonden heb. Een oranje in perfecte staat blijft nog op de wishlist staan

De tip is dus, zet hem ook hier te koop!! :+1:

Ben een beetje zoekende naar een reële prijs voor ik hem hier zet. Chrome geeft 34-3800 aan o.i.d maar das veel te hoog.
Misschien binnenkort eerst wel als “te ruil” tegen een leuke tudor/DJ/explorer 39mm.

1 like

het lijkt me er een te zijn met een gouden bezel? alleszinds zijn hier gouden wijzers te zien ?

Inderdaad de mijne is met gouden bezel… niet op gelet bij jouw foto😲

Stond al een tijdje op de lijst, twijfelde maar toch besteld, twijfel nog steeds :joy:

17 likes

Mooi hoor, allebei. Sounds like an Oris habit you can’t shake :wink:

1 like

Dankjewel :+1: Ja hardnekkig verschijnsel…heerlijk wel. :sunglasses:

Die Inox is een tof ding! Benieuwd naar jouw ervaring…

1 like

De SARB017 is onderweg, overgenomen van @_jeroen

Dit horloge zocht ik al een tijd op de strapcode oyster. Deze kon ik dus niet aan mij voorbij laten gaan! :blush:

imagehttps://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/5/3/5/535cc054ecfb8e10cd56a5a1eb892da4b68e87b2.jpg

8 likes

Mooi. Ook een aparte band. Ik ben benieuwd hoe comfortabel die is.

1 like

Me too Hans. Lees wat verschillende berichten hierover. Omdat hij vrijwel niet op het forum voorkomt zal ik een NA in elkaar sleutelen

1 like