Het grote incoming topic (Deel 2)

De SARB017 is onderweg, overgenomen van @_jeroen

Dit horloge zocht ik al een tijd op de strapcode oyster. Deze kon ik dus niet aan mij voorbij laten gaan! :blush:

imagehttps://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/5/3/5/535cc054ecfb8e10cd56a5a1eb892da4b68e87b2.jpg

8 likes

Mooi. Ook een aparte band. Ik ben benieuwd hoe comfortabel die is.

1 like

Me too Hans. Lees wat verschillende berichten hierover. Omdat hij vrijwel niet op het forum voorkomt zal ik een NA in elkaar sleutelen

1 like

Ik heb de Victorinox Inox op een stalen band en ben er ontzettend blij mee. Ik denk dat je veel plezier zal beleven van jouw variant. Ik vind 'm in ieder geval gaaf!

1 like

Erg mooi. Ik zag deze laatst nog in de vitrine liggen. Erg geslaagd.

1 like

Thanks. Hoop alleen dat hij niet al te ‘chunky’ draagt. Realiseer me natuurlijk dat het geen subtiel horloge is en de zogenaamde onverwoestbaarheid wordt overal geprezen maar als hij ‘licht aanwezig is’ vind ik het prima.

1 like

Ben erg benieuwd naar deze Mercer Durham. :star_struck:

14 likes

Deze TH 1000 (980.020n) gekocht van @Baars. Het is zo al een eighties icoon op zich, maar ik ga er nog een beetje bling aan toevoegen. Ik ga hem in volle glorie herstellen (nieuw glas, nieuwe pakkingen etc.) en daarnaast wil ik hem helemaal vergulden. Van dit proces zal ik hier uiteraard verslag doen voor de liefhebbers.

17 likes

Heb je daar een adres voor? Ik

1 like

Heb hier op het forum al een aantal mogelijke kandidaten gevonden. Maar als je tips hebt hoor ik het graag.

1 like

Ik vind het meevallen qua grootte, maar ik ben zelf ook 1m95. Al moet ik zeggen dat ie bij vrienden van me die een stuk kleiner zijn ook goed staat, maar een subtiele dresswatch is het zeker niet!

Ik snap jou wel.

tenor

7 likes

Nice!
Grote kans dat ik ook eens zo’n model ergens oppik. Het liefst full (plated) gold natuurlijk.

2 likes

Heel cool. Zat er vanochtend ook naar te kijen.
Goed idee!

Een mooie Tag 1000 op de kop tikken is denk ik goedkoper dan een full gold voor rond de 1500 kopen, en die is dan niet helemaal nieuw. Neem dan ook gelijk de achterdeksel mee.:+1:

Haveman schijnt heel goed te zijn. Maar heb (nog) geen ervaring daar.

Leuk! Hebben we straks net als meerdere Onyxen ook meerdere Wolfjes :sunglasses:

3 likes

TH 1000 is volgens mij nooit als full gold geleverd. Alleen als gold plated.

Heb ik ook gehoord. Ik heb een lijstje met nog een aantal namen, maar moet me er nog wat verder in verdiepen.

Zeker leuk! Heb ze nog niet zo vaak voorbij zien komen hier

1 like

Dat bedoelde ik ook. Excuus. :+1:

1 like

Ben ik een keer geweest voor een paar tanden. Dat is netjes geworden.

5 likes

Ik hoor het al. Gouwe pik die Haveman!

Haha… sukkel. Het is nog geen woensdag.
Takes notes

2 likes

Dit bandje met zwarte stiksels incoming.

4 likes