Het grote incoming topic (Deel 2)

Bull shit and you know it. Jij hebt hem al lang af.

2 likes

Klopt. Maar mark my words

1 like

Molequin, zo te zien? Ik wist niet dat je het stiksel kon laten aanpassen.

Betreft een Ko-lequin. Alle vertrouwen in Ko dat hij dit ook kan maken.

1 like

Doosje en inhoud binnen … SBDX017!

18 likes

Nice! Staat je goed. :ok_hand:t3:

1 like

Mooie klatser!

1 like

Ik heb een incoming Yema Bi-Pole Duopoly; het horloge wat tijdens de International Trans-Antarctic Expedition om de pols zat van Will Steger. Mij benieuwen…

3 likes

Overgenomen van een forumlid
Nu nog een paar weekies wachten tot ik thuis ben. :weary:

11 likes

Vakantie zit er bijna op… Om dat idee dragelijk te maken, deze besteld:

Voor op de nieuwe Speedy :heart_eyes:

7 likes

Na enig twijfelen toch de knoop doorgehakt voor een Longines Conquest VHP GMT in 41mm:

24 likes

Mooie keuze!

1 like

Mooie Conquest! Deze komt binnenkort ook mijn kant op

11 likes

Incoming
Helpt elkaar, koopt Nederlandse waar…

7 likes

groot gelijk @SybrenAnne :+1:
en het is nog een mooi klokje ook :star_struck:

1 like

Bijna… :blush:

Incoming!

Voor mij een bijzonder model. Eigelijk begon het kijken naar horloges met dit model voor mij. Wel eens gepast, Het limited model bruin/grijs met goud accent. Maar oogde te lomp. En ik vond 1300euro echt to much.

Dit is leuker. Ruiledeal en ik had me al voorgenomen ooit moet ik hem eens hebben.

6 likes

Als hier een Invicta in zit dan is het wel een hele grote!:scream::scream::scream:

3 likes

Maar wat is het?

1 like

Ik moest werken. Had daarom weinig tijd. Postbode kwam net aan toen ik op punt stond te vertrekken.

Summary

Vannacht moest ik ook blijven omdat iemand doordraaide, bloedbad van maakte en deur met brandblusser probeerde probeerde te slopen. Was dus laat geworden en ben nu eindelijk onderweg naar huis. Waar dit ding op mij wacht.:grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

Hoop gebeurt. Maar een aardige forumlid had mij een horloge opbergkist toegestuurd.

1 like