Het grote incoming topic (Deel 2)

Vet!!! Een heerlijk horloge! :ok_hand:t2:

1 like

Waanzinnig lekker. Gefeliciteerd man!

1 like

Ik durf het bijna niet toe te geven (sommige HF’ers wisten het al) maar ik heb al een jaar of vier/vijf een crush op de Stowa Partitio. Maar ja, nieuw kopen. Dat is als flipperaar natuurlijk geen goed plan. Ik wil gewoon niet die jongen zijn die 300 a 400 euro door de plee trekt na een half jaar als hij toch niet goed bevalt. :wink: Tweedehands zie je ze nooit, de zwarte versie al helemaal niet. Ik heb twee jaar lang UF en WUS af en toe in de gaten gehouden en het toen maar opgegeven. Ik heb zelfs volgens mij nog een zoekertje geplaatst op UF. Zonder resultaat.

En toen zat ik vanmiddag stoïcijns met klassieke muziek op de koptelefoon, gespreksverslagen uit te werken toen ome @daffie ineens een appje stuurde. We hadden het van de week nog over die Partitio gehad dus hij attendeerde mij meteen op de advertentie in het blauwe gedeelte die natuurlijk niet aan zijn scherpe blik was ontsnapt. Dus daar is ie dan. Althans, bijna. Zondag haal ik hem op. Ik vind hem nog altijd tof. Heul tof.

image

Het is een ‘heritage model’, geen vintage maar wel zoiets. Of zo. Haha!

Ik krijg de automaat, niet de handopwinder (die ik stiekem wilde). Als hij heul heul heul goed bevalt haal ik de handopwinder misschien nieuw. Wie weet. Maar tot die tijd ga ik met de automaat rondlopen. :sunglasses:

36 likes

Je hebt er nu al plezier van lees ik, nice! Van harte :+1:

1 like

Heerlijk…mooi zo’n NA na lang gluren en hopen. Top :+1:

1 like

Ik heb hem heus wel een paar keer in mijn digitale winkelwagentje gekieperd hoor, op de Stowa website. Maar steeds de browser dicht geklikt. Noem me een vrek maar ik ben nu eenmaal een vrek. :joy:

Oh en en en … bijna vergeten! Ik heb hem ooit nét gemist in de Stowa Adventkalender. Kerst 2017 volgens mij. Schiet me net te binnen. Ik keek toen elke dag om te zien of de Partitio er bij zat en toen ik twee dagen dat was vergeten… je raadt het al. Toen stond hij er tussen, maar wel opperdepop. :cry: Ik heb toen digitaal uitgehuild bij een paar HF’ers die zich dit nog wel kunnen herinneren denk ik. :joy:

3 likes

Nice :ok_hand:

Niet te geloven,van A tot Z mijn verhaal :grimacing:
Sta ook op WUS voor de Partitio Handaufzug.
Toen ik deze op HF zag was ie net 1(ÉÉN) minuut geleden gereserveerd.
Bedankt @daffie ,zal nog eens een horloge van je kopen,de Oris had je ook al onderhands verkocht :thinking:
Verhaal van de adventskalender ken ik ook,elke avond na 24:00 kijken of er al een Partitio stond :flushed:
Als je beloofd dat je ‘m over 2 weken naar mij flippert dan kan ik ermee leven.

3 likes

:see_no_evil: :flushed: nou dan is geloof ik alles weer in balans…ik ga neutraal het weekend in. :laughing:

Oh en Ide kennende…ik zou de beste man alvast een pb met DIBS sturen…:wink:

3 likes

Je staat weer op 0 vriend :grin:

1 like

Nooooooo arme Paultje! Echt? Wat een bak hee. :joy:

image

En nog wat actueler dan ik zie ik:

image

Ter geruststelling, dit is de Automatik. :wink:

Hahaha, heerlijk. Ik ben er zelfs een keer voor van een restauranttafel weggeslopen om even op de plee te checken.

5 likes

Ik weet ‘t maar daar nam ik genoegen mee,liefst toch Handaufzug.
Woon in Doetinchem,da’s dicht bij Arnhem :grin:

1 like

Deze heetft trouwens een jaartje geleden ook op MP gestaan maar dat durfde ik niet aan + geen Handaufzug.
Inmiddels denk ik er anders over :sweat_smile:

1 like

Maar volgens mij zijn we eruit,tot over 2-3 weken dan maar :face_with_thermometer:

1 like

1 like

Vrek.

Ik vind het wel een gaaf ding trouwens.

1 like

Marktplaats contact januari 2018 over hetzelfde horloge volgens mij.
Ik kreeg toen niet de HR foto’s waar ik om vroeg en zag er toen maar vanaf.

1 like

Dat is het grote voordeel van HF ten opzichte van MP. Op MP denk je als koper én als verkoper over de wederpartij: ‘ik moet het allemaal nog maar zien’ en ben je enorm op je hoede. Jullie waren als twee tieners in de disco die allebei de stap niet durfden te wagen om een gesprek te beginnen omdat je dacht dat de ander niet geïnteresseerd zou zijn… En dat terwijl het zo’n dolle avond had kunnen worden. :upside_down_face:

7 likes

Klopt,ik interpreteerde “kan nu ff geen foto maken”,”ligt op zolder” waarschijnlijk verkeerd :grimacing:

1 like

Exactamundo. We gaan binnenkort wel even een bakkie doen ergens halverwege in het pittoreske Didam. Kan ik de smaak van mijn laatste (teleurstellende) date bij Jan & Jan even wegspoelen met een Irish Coffee en een Partitio om de pols. :wink:

2 likes