Het grote incoming topic (Deel 2)

Hahaha,vlegel :sunglasses:

1 like

Incoming…
IMG-20190911-WA0000-01

1 like

Jaren 70 shag carpet? :wink:

1 like

hhahahahaa nu ben ik wel heel nieuwsgierig waar jij dat tapijt van herkend :rofl:

1 like

Haha…touché :rofl:

Glycine combat Sub? :sunglasses:

3 likes

Iets anders dan een Rolex,

582337

2 likes

Lekker! :ok_hand:

1 like

snel geraden hoor wow…

1 like

Ja komt door de lugs en endlinks. :man_shrugging:t2:

1 like

Goed verhaal. Als ik me goed herinner was je horlogedoos recent nog leeg (wat je ergens aangaf, zoekende naar een vintage ding). Is je collectie dan nu van zero-piece naar one-piece gegaan, of is er ook nog een vintage onderweg en ga je in een klap, Klabam! Naar een two-piece? (Of was het verhaal stiekem beetje toch anders en heb je een 10+ collectie?

1 like

Nope.

Nope.

Dat dan weer wel.

Nope.

Ben je mal. Ik kan er toch maar eentje om? :wink:

1 like

Als het op horloges aankomt moet je bij Candide alle logica laten varen. Al jaren vragen wij ons op hf af wat hij toch allemaal aan het doen is en wat zn plannen zijn. Niemand weet het, hij zelf ook niet. Zo veranderlijk en ongrijpbaar als de wind.

4 likes

Yeah right … :sunglasses:

1 like

Elke pols één. Mooi man. :joy:

True. Ik neem dat hele horlogegebeuren totaal niet zo serieus als de meesten hier, excuses daarvoor. Met name aan de HF’ers wiens leven en identiteit voor een groot deel afhangt van wat ze hier allemaal uitspoken. :joy:. Voor mij is het niet meer dan grappig tijdverdrijf. Nothing more, nothing less zo zei ooit een HF legende.

12 likes

Met name aan de HF’ers wiens leven en identiteit voor een groot deel afhangt van wat ze hier

Ah dat is het :metal:t2:

1 like

Zoals ik zei, waar is de logica hierin van iemand die hier dagelijks zn uurtjes doorbracht en honderden horloge flipperde :sunglasses: Maar het is cool een van de oude Candide weer terug te hebben die een leuk modern horloge koopt. Wie weet kunnen we nog wat mooie fotos, een cool NA topic en partito only topic verwachten voor old times sake.

4 likes

Ik begrijp volkomen dat het voor jou volkomen onbegrijpelijk is. :kissing_closed_eyes: Jij lééft de horlogehobby. Elk uur van de dag. :sunglasses:

4 likes

Grappig inderdaad ja :face_with_raised_eyebrow:

2 likes