Fluco maakt mooie banden, heb er verschillende, koop ze meestal via eBay in Duitsland.
Gr. Marc
Fluco maakt mooie banden, heb er verschillende, koop ze meestal via eBay in Duitsland.
Gr. Marc
Ja ik heb deze bij Trendart aangeschaft. Is een van de weinige plekken naast Nomos waar ik een velours band in een korte maat kon vinden.
Ik ben het niet altijd eens met @RLC, maar wat betreft de punten die hij aanhaalt over de Seiko 5 SKX ten opzichte van de zogenaamde opvolger, die iedereen hier heel verwarrend 5KX noemt, ben ik het volledig met hem eens. De 5KX is de verloedering van de categorie ‘duiker’.
De twee moeten ook niet met elkaar vergeleken worden. Ze hebben toevallig dezelfde kastvorm maar daar houdt het op. De echte duikers zijn de prospex lijn en dat zijn de opvolgers van de SKX niet dit vijfje. Seiko maakt al decenia lang sports duikers, horloges voor in en rondom water maar geen echte duikers. Daar is niks mis mee en ben fan van de vintage sports duikers. Dus als je zo wil beginnen begon de verloedering van de seiko duikers reeds in 1968
Maakt toch niet uit? Zolang jij er maar happy mee bent
Gaaf!
Tof ding! Is die plaat zwart of donkergroen?
Mooi man!
Laatste plooien glad gestreken.
Enigste wat me gaat tegenhouden is een reisverbod.
Nog een goeie drie weken en dan heb ik mijn dresser grail
Oh…way cool …0100 kaliber toch?
Tof!
echt wel mooi
Mooi!
Alvast gefeliciteerd, ben benieuwd naar je review, als die er komt. Het zijn iig mooi afgewerkte horloges.
Ik zal tzt een review doen😀
Is het een quartz geworden of …?
Da’s die saxonia toch?