Het Grote Incoming topic (deel 3)

Mooie keuze! Hopelijk inderdaad geen last meer nu :crossed_fingers:

2 likes

37 likes

Wow super mooi! Ga je hier een NA topic voor maken? :smiley:

1 like

Oh, wat vervelend, maar wel een bekend fenomeen. Ik krijg ook de kriebels van Rolex. :wink:

On a serious note. Denk jij dat jij nog eens jouw forever watch gaat vinden?

1 like

wow dat is een mooi klokje :heart_eyes:

1 like

I guess we’ll have to see about that. :wink:

2 likes

Dennis… wat een prachtige nieuwe aanwinst! En die open achterkant :heart_eyes: Ben benieuwd naar je eerste eigen foto’s :sunglasses:

1 like

Thanks, nog een weekje; ETA is 10 apr.
Dan meer foto’s!

1 like

Prachtig man.
Helemaal vergeten te vragen of Jaap hem gisteren effe klaar wilde leggen. Moest deze toch eerst zien om mijn definitieve oordeel te kunnen maken.

1 like

Die is heel gaaf Dennis :ok_hand: Ik heb hem eens mogen besnuffelen toen hij van de vorige eigenaar was.
Fenomenaal horloge :heart_eyes:

3 likes

Hopsaké! Lekkere incoming, wow. Ben erg benieuwd naar je uitgebreide NA Dennis … mét foto’s graag. :wink:

3 likes

Dat zit er dik in! :blush:

1 like

Damnnn die is mooi

Welk type nummer is dat?

1 like

Pic van het web geleend. Is op eBay en enkele online-aanbieders veel duurder dan bij de AD… :thinking: …daar dus maar besteld! Was een prima tip van @dennisyzf.

De kakelverse band die er momenteel bij wordt geleverd staat -nog in de stickers- te koop hier, maar ik twijfel of ik 'm misschien beter houd. Ik kan zonder het geld, en het houdt de set compleet… …ziehier de, voluit, 020ST1171633. Dit is het jaren '80 model.

De meegesnaaide Speedy zat op een echt vintage exemplaar, met een iets ouder (eigenlijk mooier) type gesp, het “trapezoide” embleem. Archiefpic…

…staat IMO zo veel mooier, zeker op mijn smalle pols. De AD was ook oprecht enthousiast dat ik de 1171/633 re-issue er op ging zetten. Was een sympathieke mailwisseling. Benieuwd of Omega nog een beetje levert momenteel… Hoop dat ze voorraad hebben.

11 likes

Veeeeeeel beter. Die nieuwe banden :persevere:

1 like

Jij bent de laatste tijd lekker aan het knallen hierzo :joy: geweldige aanwinst :muscle:

1 like

En ze rinkelen zo gezellig, met die klapperende endlinks! :grin: Ook VEEL lichter dan de nieuwe, en dat is echt prettig hoor. De iets ruimere laterale speling op de links maakt 'm juist heel comfortabel, en een echte hair-puller was het bij mij nooit.

Ik lees her en der over passings-problemen voor de endlinks. Zouden heel soms iets te breed zijn. Even heel zorgvuldig een niet al te grof vijltje er langs dan, lijkt me. Gaat lukken.

2 likes

Inderdaad, de Speedy is al niet erg licht, ook nog een zware band er om helpt niet. En die polijsting. Nee, zo’n nieuwe band doet voor mij echt afbreuk aan het hele horloge.

Geef mij ook maar zo’n licht rammelbandje. Mijne heeft die 1039 en dat is helemaal blik, maar wat draagt het heerlijk comfortabel :blush:

1 like

als ik de end links passen kan krijgen kan jij het zeker! :grinning:

1 like

Het is een Tudor ref. 76200 :grinning:

2 likes