Ik heb hem nog geen 24 uur maar tot nu toe bevalt hij prima. Voor het geld is het een mooi en goed afgewerkt horloge. De band zit wat ruim om mijn 19 cm pols. Maar met het warme weer op komst laat ik dat maar even zo.
De sluiting vind ik wat lastig te openen omdat je onder de vlindersluiting moet met je vinger om hem los te krijgen. Dat had ik graag want anders gezien.
De zwarte dial is prachtig maar op de blauwe heeft veel meer sunburst. Omdat ik al wat blauw heb in mijn collectie heb ik daarom bewust voor de zwarte gekozen.
Schat, zin een kaasbroodje… ??? Waar ga je die halen dan? Bij de Spar! Ah… laat me raden, er is weer een horloge binnengekomen… Shit ze had me door hahahah… @Tonnieb hier is ie dan, de 6119 6020 uit 1968
Hij zat op een Years Calendar Bear bracelet wat mij niks zei… maar heb ik volgens mii ooit wel gezien. Een klein vakje waarin een kalender in hoort te zitten.