Het Grote Incoming topic (deel 3)

De 2 stalen zijn zeer cool Daniel :ok_hand:

1 like

Hoeveel horloge’s heb je nu bij benadering ?

Mijn collectie is op 1 foto weer te geven…:smile:

1 like

PCL’s :wink::shushing_face:

1 like

Thanks. Dat vond ik ook en was voor de trigger het lot te kopen :smile:

Ik heb een tijdje terug wel eens een foto geschoten toen alles bij elkaar was. Heb bijvoorbeeld ook nog meer dan 10 ouwe dames horloges, 10+ parts watches en andere “troep”. Maar ook als je die niet meetelt nog wel 50+. Te veel dus.

2 likes

Horloge 74, 75 en 76 voor in de kast…

Ouwe hamsteraar…

3 likes

Dit horloge komt na 2 jaar terug naar huize Goedie. Maar dan met Engelse schijven.

31 likes

Ga je geen spijt van krijgen!! Draagt met een tikje kleiner als de Explorer II Waar heb je hem vandaan als ik vragen mag?

1 like

Bij Schaap en Citroen in Groningen…
Geniet van het zondag zonnetje met je prachtige Seamaster / Explorer (?) :sun_with_face: :sunglasses: :beer:

1 like

Ben je gek, net lekker op weg :sweat_smile:

2 likes

Haha nou er zouden best wel een paar weg mogen nog vind ik. Maar aan de andere kant ook nog zeker wel wat leuke modellen bij.

1 like

Ik probeer zelf de overlap te beperken. Heb momenteel wel wat teveel 40’s Tissot’s, daar mogen er een paar op termijn vertrekken. Maar er staan er nog genoeg op m’n verlanglijstje :sunglasses:

Zit overigens inmiddels boven de 100, al zit daar wel de nodige goedkope Chinese zooi bij die ik nauwelijks meer draag. :sunglasses:

1 like

Ik ben op naar Tissot T019.430.11.041.00 in blauw. Komt ie binnenkort in het blauwe gedeelte?

1 like

Niet van mij in elk geval, want die heb ik niet. :sunglasses:

Lekker bezig Daniel!
dat wordt een uitgebreid NA topic…

1 like

Vet!

1 like

Waanzinnig mooi

1 like

heel fraai!
Een millimeter of wat te groot en een paar euri te veel voor mij, maar wel een hele mooie uitvoering :star_struck:

2 likes

Casio
image

3 likes

Voor mijn vrouw:

18 likes

Wel een Transocean, nieuwste model mag nog even in de ijskast
c23879be6d1229f77d38bedd961c6620f98a2eeb_1_375x500

16 likes