Het Grote Incoming topic (deel 3)

Haha thanks! :sunglasses:

Helemaal eens. Heb in de afgelopen 4 jaar ook beide gehad en deze twee zijn me op één of andere manier het meeste bij gebleven!:slightly_smiling_face:

1 like

Weer een vostok incoming…
De linkse was reeds onderweg, de rechtse gaat nu richting mij. :see_no_evil:

Beide irl eens bekijken en dan mijn keuze maken welke mag blijven.

5 likes

Leuk met een oranje band denk ik voor de zomer.

Foto even geleend :wink:

6 likes

Ah, die heb ik ook twee dagen gehad. :innocent:

2 likes

Vandaag aangekomen van Watchpouch :ok_hand:t2::sunglasses:

13 likes

Nog een paar uurtjes wachten

18 likes

Fris kleurtje incoming!

26 likes

Top, mooie aanwinst! Ik zit er ook steeds naar te kijken maar die zwarte datum schijf…wit is het ook niet maar zwart ook niet. Desniettemin, moet ik deze ook een keertje bepotelen!

1 like

Ja dat zal dezelfde schijf zijn als bij de reguliere zwarte. Maar op foto vergroot dat altijd uit sowieso en het komt terug in de bezel en band dus ik kan ermee leven (denk ik :sweat_smile:)

We gaan het zien morgen, ben echt benieuwd naar deze plaat in het zonnetje :smiley: de zwarte 65 heb ik gehad en is sowieso top, dus dat zit al goed.

1 like

Blijft een topper dit

1 like

Gaaf horloge voor zo’n ‘modemerk’. :grin:
P.s. ik heb zelf ook een Breil.

1 like

Ik ben benieuwd naar de wijzerplaat! Het moet eentje worden voor de warme dagen of op vakantie, vandaar de deauville :blush:

1 like

Amazon.de heeft mijn Citizen Promaster Automatic (NY0040-17LE, de blauwe dus) al verzonden! Dan is hij er toch 6 dagen eerder dan verwacht. Netjes! Precies op tijd voor het (paas-)weekend.

2 likes

Ja leuk! Ik heb ook net een mailtje gehad. Levering staat voor a.s. zaterdag gepland.

1 like

Komt zaterdag binnen.:rocket:

2 likes

Mooi! Ik ben er erg benieuwd naar. Op zijn eigen rubber laten of een Watchgecko stalen band erbij of wat straps? We gaan het zien!

1 like

Ik had wel al even gekeken naar de ‘beads of rice’ van WatchGecko, maar helaas is hij momenteel uitverkocht en komt hij pas over een paar maanden weer op voorraad.
Maar de Citizen rubberen strap schijnt ook wel comfortabel te zijn, dus misschien dat ik het daar voorlopig even bij laat. Ik ben benieuwd! :grin:

Volgens mij zijn er nog wel een paar leden die de NY0040-17LE binnen gaan krijgen.

1 like

802ca5742b42ba3fb73cf8bcdcb975ced93a6d03_1_666x500

Blauw met blauw moet kunnen.

6 likes

Ja tof daar had ik ook naar gekeken! Maar die is toch 22mm?..