Het Grote Incoming topic (deel 3)

Heel erg mooi! Ik ben benieuwd naar je ervaringen! :blush: :+1:

Heb die van @Bwatched omgehad. Dus ben al beetje bevoorrecht. Reverso sluimert al een aantal jaar op de achtergrond en denk dat t voor mij op lange termijn een betere keuze is deze eerst te kopen.

3 likes

Incoming! Nu op de mat. :grin:

3 likes

Yeah! Het wachten viel mee:

19 likes

De 21mm Rivière voor een Speedmaster Racing

25 likes

Bandjes wisselen voor de ultieme banden swappert!

11 likes

Voor mij zijn er maar liefst 3 Seiko Lord Marvel 36000 (5740-8000) onderweg. Een is voor onderdelen, 1 is met cijfers en 1 is met gewone indices.

Maar nu is de spaarpot wel een heel eind leeg…

1 like

Potverdorie zeg… om hebberig van te worden :grin:

Ben erg benieuwd naar jouw review van deze Forstner band :grimacing::stuck_out_tongue_winking_eye::yum:

1 like

Koop dan :stuck_out_tongue:. Zijn er nog een aantal op voorraad. Nja vanmorgen nog. Ik blijf erbij. Ik vind de GO veel te dik/te hoog iig voor mijn dunne polsjes. Tussen de Reverso en de mut vind ik lastiger kiezen.

Omdat voor mij mocht er ooit nog een maanfase bijkomen er de MUT en de lange zijn voor mij…

Maar deze Reverso is eens wat anders. Eens een keer niks ronds maar hoekig. En de blauwe plaat maakt m wat jeugdiger. Minder 'ouwe l****n klok. Als alles goed gaat voel ik me over een dikke week t heertje en dat voor iemand die nog lang geen oude bok is :laughing:

1 like

Ja ja ik ga passen ergens!!! :grin:

Ik zal ongetwijfeld mijn mening eens geven in een post hier.

Een NA is me veelal te veel werk. Sorry

1 like

Paar foto’s is ook al leuk :v:t2:

1 like

Vandaag de Planet Ocean

169EA71A-D314-4FF8-8416-F00CE0088072

32 likes

Rolex zal er wakker om liggen.

1 like

Dit is al een oudje volgens mij.

1 like

O mooi. Veel plezier ermee, gaat zeker lukken.
Zat over deze te denken en de speedmaster. Ben uiteindelijk voor de speedmaster gegaan. Maar deze blijft zeker op mijn lijst staan. :ok_hand:

1 like

Eind jaren 80 - begin jaren 90 zijn ze gemaakt; hangt af van je definitie van oud, maar nieuw is hij zeker niet. :sunglasses:

Zat ik toch goed. Mijn vader is vertegenwoordiger geweest van Omega Nederland. Tissot zat toen ook in hun collectie en weet nog wel dat ze met deze lijn kwamen. Leuk om te zien dat deze er nog zijn. :+1:

1 like

Je komt ze nog genoeg tegen op ebay en andere veilingsites. Dit is overigens een opknappertje, hij doet het niet. Maar daar was de prijs dan ook naar. :sunglasses:

Ik las er een stukje over op fratello; blijkbaar was dit een van de modellen die Tissot van de ondergang heeft gered tijdens de quartz-crisis. Genoeg reden om er een in de collectie te hebben.

1 like