Cool deze uitvoering Waar heb je hem nog gevonden?
Nog even 2e hands gekeken maar uiteindelijk bij Van Willigen in Den Haag besteld toen ik zag dat er nog één lag.
Zonde, ik was te laat, had hem graag gekocht
Niet het horloge maar de band is incoming voor mij: Barton Gingerbread leren band. Gaat op mijn Tudor Black Bay 36 voor de herfst.
Ben benieuwd hoe lang ie er over gaat doen
Circa 12 werkdagen is mijn ervaring met Barton
Hmm… dan moet mijn Barton strap er bijna zijn…
Heb inmiddels deze prul incoming… wellicht voor parts. Heb het voornamelijk gekocht voor het movement. Maar misschien vind ik hem nog wel even wat langer leuk. Het case design spreekt mij ook wel aan.
Ik ben er nu toch (op basis van de plaatjes, hout vasthouden) in geslaagd om de vintage chrono te vinden die bij mij alle vakjes aanvinkt;
- merk dat ik hoog heb zitten;
- prachtige wijzerplaat in zeer goede staat met erg leuk vormgegeven indices;
- mooi ongepolijst 35/36mm kastje met facetten;
- lemania calibertje van absolute topkwaliteit (nauwe verwantschap met Omega cal. 321)
- origineel, origineel, origineel
- condition, condition, condition
Moet wel uit de US komen dus helaas komt er nog een hele klets bovenop de aankoopprijs, en gaat het hele process van levering nog wel vele weken duren. Glaasje moet vervangen worden.
Toch, pretty pumped, lijkt me écht een leuk horloge
Fraaie 6216
Verdient inderdaad wel een nieuw glaasje
Toch niet ten koste van, toch?
Lekker David! De ultieme toolwatch!
Jij hebt de “normale” ook/gehad toch?
Ben benieuwd welke je voorkeur heeft uiteindelijk.
Ik vond “in het echt” (tijdens het passen) de reguliere een stuk mooier, op de foto’s precies tegenovergesteld
Maar dat is nogal persoonlijk natuurlijk
@Phoenix.bas uhm ben bang van wel. Maar de GS kan ik tzt eenvoudig weer aanschaffen via SoloJapan.
@Dpvh ik heb idd deze eerder gehad als ook de ETA versie (de zwarte dus). Beiden vind ik geweldig…kan niet echt een winner aanwijzen. Deze LHD versie is wel wat minder klinisch en speelser door het gebruik van rode accenten en uiteraard de beige markeringen en wijzers.
Moddervet ding hoor! Ik denk de gaafste versie van de Pelagos in ieder geval. Zou hij groter dragen dan een Black Bay?
Ligt beetje aan welke BB. Denk deze net even iets forser dan de in-house modellen BB. De GMT weet ik niet…is ook 42mm en gok even hoog.
, eigenlijk wil ik niks meer zeggen dan de emoticon, maar gefeliciteerd? Al, maar dat is persoonlijk, vind ik de Pelagos echt helemaal niks en de GS die je had fan-tas-tisch! Ik zou in dit geval dan ook altijd het budget stretchen mits mogelijk om de GS te behouden en er iets anders elke keer bij te flipperen…
top…heerlijk zo’n eerlijke reactie.
dit dus.
En euhm, ben je zeker dat je op dit moment wel toerekeningsvatbaar bent? Ik hoop dat deze aankondiging niet meer dan een vlaag van zinsverbijstering is