Het Grote Incoming topic (deel 3)

Ik had hem ook nooit gezien in rosé goud, maar thanks :+1:

2 likes

Hé, dat is nr 4 op het forum?

@Fate_Amenable_To_Change, die 319 is toch stukken unieker. :innocent::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nummer 3. De mijne ligt 10 weken in Japan om laser-welding en kastopbouw te ondergaan.

3 likes

I know. Flauw om je te taggen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

De wil ik toch proberen, ondanks dat ik al een GS GMT heb en een Bell&Ross heb gehad bleef het kriebelen

22 likes

Onderweg

Leuke Breitling :+1:

3 likes

heel gaaf!

1 like

Ja voor de prijs van een nieuwe breitling band kon ik hem niet laten liggen

Maar inderdaad snap wat je bedoelt :rofl:

1 like

Snacktijd. Halios duurt laaaaaaaaaang

17 likes

Mooi! Welke referentie is dit?

Is een SRP777 (turtle) met een wijzerplaat/wijzers van een MM300. Een mod dus.

Mooie mod.

1 like

Was 'k al bang voor. Mooi gedaan wel!

1 like

Toch besloten deze te bestellen, beetje aangestoken door de Balticus. Ik zit ook al tijden naar “Stardust” wijzerplaten te kijken en deze voldoet daar zeker aan!

Tipje: je kunt met weinig moete 35% korting krijgen op de prijs door code in de mail (20%) via nieuwsbrief en donatie (Covid fonds) van 5 dollar (15%).

4 likes

Ik dacht even dat je die pijl er in had geplakt om aan te geven dat er een beschadiging zat…

Ben heel benieuwd naar hoe deze in het echt is :blush:

1 like

Waar vindt je deze? Qua uiterlijk erg gaaf in ieder geval! Heeft deze 2nd edition nog dezelfde afmeting?

D’r is helemaal niks incoming, en ik word daar heel onrustig van!

7 likes

Gewoon op de website van het merk Paul Rich, hij is 45mm doorsnee en 11mm hoog. Mijn pols is 20.3 dus dat gaat wel. Ik verwacht dat het minstens de kwaliteit van Brunmontagne is alleen dan 100 euro extra voor de speciale “Stardust” dial.

1 like