Het Grote Incoming topic (deel 3)

Pushpins eindelijk binnen. Weer blij als een klein kind!

13 likes

Heel gaaf! :ok_hand: Van harte.

1 like

Deze komt er aan hoop maandag in huis.

10 likes

Dank je!

1 like

Heel mooi Peter. :+1::ok_hand:

1 like

Klopt! Heb je de korte versie of standaardlengte gekozen?

Gewoon de standaardlengte, mijn pols is ongeveer 18,5 cm dus zou moeten passen.

1 like

Dank je, #kannietwachten🤪

1 like

Supergave aanwinst :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Veel draagplezier :muscle:t2:

1 like

En nog wel even langer onderweg…
Die sukkel van DHL was hier in het dorp bij het DHL servicepunt, en besloot dat het pakket daar niet te scannen was. Vervolgens gaat het retour Duitsland (…).
Direct klantenservice gebeld. “Nee, kan niets voor u doen”
Ze wil dat dus niet, dat is duidelijk.

Is gewoon een kulverhaal. Als het bij DHL in Duitsland scanbaar is, dan is het dat ook bij het DahL servicepunt. En mochten daar andere criteria voor gelden, had DHL Duitsland het pakket nooit mogen accepteren.

Dus retourtje Nederland Duitsland, en dan nog maar eens laten versturen.

Ik snap wel dat ze het druk hebben. Maar als je het mij vraagt, zorgen ze daar zelf voor! Eikels.

4 likes

@WilSeiko Ayy wat een prachtige wijzerplaat. Zuur voor je dat je er nu nog langer op moet wachten!

Ik heb 10 dagen zitten wachten tot mijn aankomende Orient Kamasu blauw door de douane komt. Eindelijk is hij door, ik verwacht hem morgen te krijgen. :slightly_smiling_face:

11 likes

Goede keuze :+1:

Ik heb na lang twijfelen tussen de verschillende kleuren inmiddels de groene versie incoming.

7 likes

Nice, ja dito! :ok_hand:

Wat ga je doen qua band? Ga je hem op de bracelet houden? Ik weet nog niet zo goed met wat voor band ik hem zal dragen. Ik heb een Barton elite erbij, maar die is wel wat zomers. Hij moet komende winter ook gewoon gedragen worden natuurlijk.

Waarschijnlijk een strapcode of geckota jubilee :grimacing:

1 like

Een donut

2 likes

Deze komt een dezer dagen ook binnen.

5 likes

Nice zo’n vroege weekdater. Alleen nog wel een nieuw glaasje voor scoren :face_with_monocle: Maar die zijn nog wel te koop. :+1:

1 like

Natuurlijk is een nieuw glaasje plicht. Daar moet ik nog even naar op zoek.

En het is zeker een vroege weekdater, bj. 1963. Deze stond hoog op mijn verlanglijstje

1 like

Je hebt een 338W01AN nodig :+1:

1 like

s-l400
Naar zeggen een NOS bandje uit de 70s. Ben benieuwd.

5 likes