Het Grote Incoming topic (deel 3)

Weekje werken en a.s. zaterdag op pad om naar deze prachtige IWC te kijken

imagehttps://www.google.nl/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.watchideas.com%2Fiwc-aquatimer-review%2F&psig=AOvVaw3GbmqLIr_lTehaAYTFOVxX&ust=1587403478072000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCKDFyYGB9egCFQAAAAAdAAAAABAE
… en van kijken komt…:grin:

18 likes

Erg gaaf :ok_hand:t2: Bij Jaap ?

1 like

Yes!:+1:

4 likes

Succes ben benieuwd naar de foto’s, gaat er ook iets uit ? Of gewoon erbij :grimacing::sweat_smile:

1 like

Nee, er gaat wel wat uit. De Oris Staghorn ga ik inruilen. De Oris stond al een tijd op mijn verlanglijst en ca. 6 maand geleden heb ik hem gekocht, maar eenmaal in bezit kon hij me toch niet boeien. Eerder dit jaar nog 2 horloges verkocht om een beetje overzicht te krijgen en te houden.

Ik heb reeds een Aquatimer 3548, en wil deze 3290 ook in de collectie.
Ik merk wel dat ik iets met IWC heb, het blijft dan knagen…

2 likes

Deze stond op mijn shortlist voor erbij. Vind hem gewoon ergt leuk.

Coronaverveling en weer op de knop gedrukt…
10 likes

Ik was deze ook al tegen gekomen. Inderdaad grappige horloges :+1:

Vind hem nice! Goed gevonden​:ok_hand: :sunglasses:

Voor de eerste keer een sprong in de moderne horloge-wereld (op een paar goedkope Seiko’s na dan). Na bijna een week bij PostNL te hebben gelegen, morgen dan eindelijk binnen, als het goed gaat :slight_smile:

Na een aantal modellen te hebben afgewogen, is de SMPC al winnaar uit de bus gekomen. Ik vind deze meer een eigen smoel hebben, vergeleken met een Black Bay bijvoorbeeld. Erg benieuwd!

Moet mijn daily worden, naast een kleine bescheiden vintage verzameling :sunglasses:

45 likes

Blijft leuk! Ik twijfel er ook nog over :thinking:

Mooi man, hij is top!
Op rubber helemaal, vind ik :wink:

1 like

Nondeju, dit is ook wel een heel erg lekkere foto zeg!
Echt een topding (op rubber) deze! Geniet er van.

2 likes

Ja, PostNL helpt wel met de spanning opbouwen :sweat_smile:
Ben erg benieuwd wat ik er van ga vinden.

1 like

Ow jee, gaat het dan echt gebeuren? :sunglasses:

image

15 likes

Dank je wel!

Nog een mooi filmpje (niet van mij overigens)

2 likes

Die hebben mij al veel geld gekost. Met een goed filmpje kun je echt verliefd worden op een horloge :sweat_smile:

1 like

Maar wel nu?
Echt waar?
Tis gebeurd?
Inderdaad!
Nu willen wij meer zien :joy:

2 likes

Mijn horloge shortlist is van een continue veranderende samenstelling. Sommige verblijven er kort, maar enkele blijven trots volhouden. Een van deze volhouders zal eervol van de lijst worden geschrapt, want deze week incoming:

15 likes

Ik ken het gevoel, ja :joy::sweat_smile:

1 like

Ik moet nog even geduld hebben. Heb een deal met iemand uit Duitsland. Gelukkig is het maar 300 km heen en hopelijk grote blij terug :smile:

Wil 'm zelf ophalen en moeten dat nog zien te plannen. Zin in!

image

25 likes