Het Grote Incoming topic (deel 3)

Ik zie net dat ik de eerste beste foto uit mijn telefoon heb gebruikt en dat die niet eens van mij zelf is :thinking:

Ik kan zo geen eigen vinden maar ik schat mijn pols op 17 a 17.5, dat gaat prima.

1 like

Voor mij ook weer

28 likes

Mooi hoor, ik ben benieuwd!

1 like

Ja, prachtig!

2 likes

Natuurlijk heb ik niets aan een GMT. Maar dit model vind ik erg gaaf.
Hopelijk volgende week om de pols

25 likes

Tof! Er zijn volgens mij heel wat NY0040-17LE’s incoming hier op het forum! :grin:

Ik zie dat de aanbieding trouwens alweer over is… van 160 nu 200 euro. :face_with_monocle:

2 likes

En ze hebben er nog maar één. Hebben we toch ff Amazon.de leeggekocht :joy:. Nog wel even wachten hier tot 16 april…

2 likes

Is / was ook verkrijgbaar bij Amazon.nl

Ja dat is snel gegaan! Was zo toch een beetje een mini-inkoopactie hier op HF :wink:
Ik moet wachten tot 14 april. Maar bij mijn vorige bestelling (ook al een tip van HF) was dat ook een paar dagen eerder.

Na een aantal verschillende Seamasters te hebben gehad de afgelopen tijd toch gekozen weer voor die waar het allemaal mee begon, de 2531.80 :sunglasses:

plaatje van het web

25 likes

The one and only. Bewust gekozen voor een automaat? Vind dit model in quartz ook best gaaf.

1 like

Yes! Plaatsing van het datumvenster vind ik mooier op de automaat. Kort geleden nog de quartz met opgelegd logo en indices gehad welke wel ook erg mooi was!
En als de keuze er is dan automaat > quartz dat sowieso.

1 like

Welke droeg Bond eigenlijk in Golden eye? Quartz of automaat? :thinking:

1 like

In Goldeneye de quartz volgens Omega’s website. De films erna de automaat.

1 like

Dan was ik net optijd.

1 like

Onderweg

18 likes

Iets uit Japan :smile: JDM 27 jewel bell-matic op bracelet. Niet een van de zeldzaamste, wél een van de mooiste

9 likes

Is ie nu vies, of geleefd?

Verder een hele mooie Seiko.

1 like

Ik denk (en hoop) dat tweede. Ik had laatst ook een Seiko uit Japan die er zo uit zag en wat kwam daar een mooi horloge onder het vuil vandaan. Je ziet wel vaker dat daar gewoon horloge worden aangeboden zonder ze eerst schoon te maken. Vaak kan je aan de sluiting zien hoeveel het horloge gedragen is. En deze ziet er nog goed, origineel gematteerd en strak uit. Dus ik heb goeie hoop.

1 like

Ik help je hopen.

1 like