Het Grote Incoming topic (deel 3)

Achja je kunt het ook allemaal niet zo serieus nemen en het gewoon als een geintje zien. Ik zou mij er nog geen seconde aan kunnen ergeren. Wel betere dingen te doen…

2 likes

3 wijzers, 1 met staartje :smiley:

Nieuw! Snel wat overtollige letters verwijderen en een leer bandje bestellen :wink:

6 likes

Wat kunnen sommige mensen toch weinig…man man man. Postbode heeft met man en macht het boek door een brievenbus proberen to proppen. Hele boek naar de Filistijnen! Nieuwe is onderweg…

4 likes

Sterkte Ralph! Komt vast goed.

10 likes

Omdat rubber zo lekker smoelt deze besteld. Ben benieuwd wanneer die binnenkomt :innocent:

8 likes

Ik wil deze wel gratis ontvangen. Scheelt een post in het topic… Oh, wacht :frowning:

2 likes

Toch gedaan? Nice!

1 like

Jep. Hij is toch wel erg nice. Ben benieuwd!

1 like

Das ook wel balen als je dan je bus leegt :roll_eyes:

PostNL meneer kwam mij zojuist blij maken met een pakketje uit Emmen!

10 likes

Toch weer dat vleugje Engels, you prop, we prop, we have propped. :joy::wink:

1 like

Ik ben erg benieuwd hoe die gaat bevallen! Ik ben zelf ook opzoek naar deze :blush:

Blijkt erg lastig … niet aan te komen! :disappointed: Misschien maar een andere kleur …

Geel of groen? :thinking:

https://www.instagram.com/p/B9woUaXn7cu/

De Rodana is inderdaad niet te groot (ong. 34,5 - niet gemeten :slight_smile: )en ook vrij dun.

Zeer fijn om dragen, met een goed zittend bandje - met wat sleet op helaas.

Had er inmiddels een kleine NA van gemaakt, maar die heb je wellicht reeds gezien:

1 like

Ik heb geen idee wat voor site dit is, maar hier hebben ze hem wel!

https://www.topdealer.nl/casio-g-shock-ga-2100-1a1er-octagon-classic-carbon-core-horloge

Groen is ook niet verkeerd, maar geel trouwens ook niet :joy:

Geel!!! :fist:t2:

afbeelding

1 like

@koekoek sinds eergisteren zit er beweging bij Japan Post. 21ste opnieuw bevestiging dat hij onderweg is. En vandaag melding dat hij aangekomen is bij de douane. Dus lijkt op 3 weken vertraging in totaal… had erger verwacht.

1 like