Het Grote Incoming topic (deel 3)

Sterkte Ralph! Komt vast goed.

10 likes

Ik wil deze wel gratis ontvangen. Scheelt een post in het topic… Oh, wacht :frowning:

2 likes

Toch gedaan? Nice!

1 like

Das ook wel balen als je dan je bus leegt :roll_eyes:

PostNL meneer kwam mij zojuist blij maken met een pakketje uit Emmen!

10 likes

Toch weer dat vleugje Engels, you prop, we prop, we have propped. :joy::wink:

1 like

Ik ben erg benieuwd hoe die gaat bevallen! Ik ben zelf ook opzoek naar deze :blush:

Blijkt erg lastig … niet aan te komen! :disappointed: Misschien maar een andere kleur …

Geel of groen? :thinking:

https://www.instagram.com/p/B9woUaXn7cu/

De Rodana is inderdaad niet te groot (ong. 34,5 - niet gemeten :slight_smile: )en ook vrij dun.

Zeer fijn om dragen, met een goed zittend bandje - met wat sleet op helaas.

Had er inmiddels een kleine NA van gemaakt, maar die heb je wellicht reeds gezien:

1 like

Ik heb geen idee wat voor site dit is, maar hier hebben ze hem wel!

https://www.topdealer.nl/casio-g-shock-ga-2100-1a1er-octagon-classic-carbon-core-horloge

Groen is ook niet verkeerd, maar geel trouwens ook niet :joy:

Geel!!! :fist:t2:

afbeelding

1 like

@koekoek sinds eergisteren zit er beweging bij Japan Post. 21ste opnieuw bevestiging dat hij onderweg is. En vandaag melding dat hij aangekomen is bij de douane. Dus lijkt op 3 weken vertraging in totaal… had erger verwacht.

1 like

Oh lekker weer :joy:

1 like

Bij mij is het nog immer onverandert :neutral_face: Het rare vind ik dat het pakketje ook nog helemaal niet gesorteerd is.

1 like

Nee, die had ik niet gezien. Dank je. Ik ga kijken. :+1:

Wanneer heb je de verzending in gang gezet. Ik had het de 28ste gedaan.

Volgens mij 1 april en hebben zij hem 2 april weg gebracht :thinking:

Geel, geel, geel!

1 like