Ieder zijn eigen smaak. Ik vind dat juist erg retro en leuk Zou die tekst laten staan
Deze G-shock vandaag ontvangen. Hij is bestemd om te worden aangepast naar een oude stalen versie
.
.
En zó moet íe worden:

Nice, ook aan de Ali.
Grappig om te zien hoe verschillende HF leden een standaard Gshock met een Ali case van 5 tientjes ineens premium vragen in het blauw.
Heb zelf deze trouwens. Eerder de gouden variant en die heb ik destijds premium verkocht met een standaard Gshock. Want toen had nog niet iedereen dat idee
Ik heb eerder de full steel gehad, maar vond het blingbling gehalte te hoog. En de meerwaarde van Bluetooth en die app was voor mij nul komma nul.
Dus na modden straks een full steel Gshock die niet blingbling is, maar wel solar en zendergestuurd. Voor € 180, ipv € 500.
Erg mooi
Hele mooie van geckota
Chris zwicht meestal snel en soms nog sneller
Ziet er mooi uit! Ben benieuwd. Als de kwaliteit net zo is als de meeste banden die ze maken, heb je niets te vrezen!
Saffieren bezel voor de squale 1521 blue polished kan er geen goede foto van vinden maar dit issem:
Als er nu nog een plaat komt met opgelegde markeringen is hij helemaal perfect (en uiteindelijk nog veel te duur geworden ).
Leuk! Komt er bij mij ook aan.
Mvg. Bertjan
Ik zag hem staan Bertjan ,benieuwd wat je er van vind.
Tja, zeg nooit: “Nooit!” Door @PowerReserveFan werd ik op de Citizen Promaster NY0040-50W Full Lume gewezen.
Foto geleend van @Skyjack.
In eerste instantie was mijn reactie: “Nee, nooit!” Maar ik raakte toch geïntrigeerd door de plaat en ik kon hem nieuw voor ongeveer de oude prijs nog vinden. Dus, dinsdag a.s. moet hij binnenkomen.
Gaaf! Lijkt me ook nog een keer leuk om te hebben… waar heb je hem besteld?
Bij een juwelier in Vinezië (Italië) voor €210, incl. verzendkosten.
Graag gedaan, denk ik. Ik draag mijn NY0040-17LE vaak en met veel plezier. Hij loopt ook best nauwkeurig, zolang je hem maar veel draagt.
blijft ook een top horloge…