Ze zijn al aangekomen, 3 nieuwe nato’s van Miro’s Time.
1 Nato XT en 2 Oldschool.
Mooie kwaliteit, dun en soepel. Net wat ik zocht.
Knal op z’n bakkes van Han gegeven, hem daarna bedankt voor de goede deal & het waanzinnige horloge. 
De band vind ik niks inderdaad. Binnenkort maar eens gaan bedenken wat voor iets ik wil. 
Knapt hij vast van op 
Wel een mooie merk en uurwerk
Enjoy!


Jurtz is 'n prima kerel.
Deze is zo enorm gaaf! Gefeliciteerd ermee…
Heb je foto’s met wat meer detail??
Model naam?
Wauw
Dat is gevaarlijk terrein. Ik vind met de huidige band niets mis. Deze lust niet bepaald veel banden…

Nee doen ze niet. Je kan hem wel laten modden door ze, maar dan betaal je premium. Je kunt dan beter een horloge nieuw kopen met de gewenste aanpassingen.
Een andere secondenwijzer in je huidige Damasko kost je ruim 150 euro bijvoorbeeld.
Dat is de Zenith van Jurtz toch? Schitterend ja!
Wie?
Potjandrie wat een pracht.
Nieuw of hier op HF gekocht?
Geniet ervan.
Klopt!
Gelukkig niet. Nieuw kost 'ie €14.200,-. Iemand anders heeft die afschrijving al gepakt. 
Soort van dus. Was even zoeken, maar via @SuperC heb ik Jurtz gevonden. 

Morgen…

Een paar maanden zonder horloge is niet vol te houden, zeker nu niet. Ik kon het niet laten na het topic van @Dao en dus deze beauty besteld:
plaatje van internet, Seiko snxs73
Lekker fris horloge, klein, heeft een mooie plaat en bovendien goede lume 
Nu wachten…
Nice! Gaat niet tegenvallen.veel plezier ermee.
Eventjes geduld nog:wink:
Het is ook iets waar je de tijd op kunt zien.
Mag ik het dan een horloge noemen?
Gekregen voor mijn verjaardag.
Kon wel eens een confronterend dingetje worden.
We gaan het zien.
De Fitbit Inspire HR.
Ziet er gelukkig meer uit als armband dus we gaan deze maar eens rechts dragen.
Linker pols is immers al bezet!






