Het Grote Incoming topic (deel 3)

Waar had je die besteld? Ziet er wel leuk uit.

1 like

https://www.tijd-venlo.nl/product/1519040/seiko-horloge-prospex-srpd33k1
Meteen de laatste!
Ik heb hem als zoethoudertje gekocht!
Ben eigenlijk voor een Breitling aan t potten en kan geen afscheid nemen van mijn Omega’s

2 likes

Gewoon doen!

1 like

@Yeti

11 likes

En ook fijn van gewicht: je voelt tenminste dat je iets op de pols hebt :slight_smile:
Dat mis ik gewoon bij titanium.

1 like

Hoe draag je een horloge onder je t-shirt? Als je om je arm doet, dan zit ie al gauw onder je oksel. :joy: Ik vermoed dat je een long sleeve bedoelt, of niet soms?

Ben al geruime tijd aan het zoeken naar een 5216-8020 LM Special, liefst met bruine plaat en op staal. Tijdens die zoekttocht gestuit op een 5216-8040 LM Special Silverwave (hele mond vol) met bruine plaat en op staal. Met de 8020 wil het niet lukken maar hier was het wel raak.

7 likes

Incoming, vanmiddag gelijk even afhalen. :sunglasses:

https://cdn.nextchapter-ecommerce.com/Public/Products/xlarge/2863070-12376-ga-2110su-3aer-g-shock-carbon-core-guard-10.jpg

7 likes

Gezwicht voor deze. Met dank aan het forum de keuze gemaakt.

image

12 likes

Kogel is sinds net echt helemaal vanuit mijn persoonlijk oogpunt door de kerk. Was de laatste weken beetje onzeker vanuit dat oogpunt.

Nu hopen dat we dan weer beetje normaal kunnen reizen naar onze oosterburen. Als in treinen die weer rijden voor niet noodzakelijke reizen.

Incoming around fall. :heart_eyes:

39 likes

Poooohhh dat is lekker zeg! Haute horology :sunglasses::+1:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

In je eerste post je aankomende aanwinst melden, is altijd goed toch? ,-)

Zou einde deze week / begin volgende week hier moeten zijn. Ben benieuwd!

17 likes

En hij is er :sunglasses:

Zo snel kan het gaan :joy:

12 likes

Effectief die uitvoering? Of nog steeds niet zeker wat het wordt?

Leuke vooruitzichten! :heart_eyes:

Vandaag binnen gekregen, erg blij mee.

22 likes

Ja. T zal deze worden. Witgoud vind ik minder hoe zal ik t zeggen. Schreeuwerig dan rosé. Meer under the radar. Vind de wijzerplaat rustiger en achterkant mooier tov t model met de kleine seconde

Denk ook omdat de lugs niet zo lang zijn als bij een Nomos Orion in dit geval 37 mm beter is dan de 35 mm met kleine seconde.

1 like

Goeie argumenten en mooie keuze! Witgoud is tijdloos en heeft toch een heel andere schijn dan staal. Deze wijzerplaat is ook echt less is more en als je wat meer wil zien, gewoon omgekeerd dragen he :wink:

Succes met het wachten!

2 likes

Ik verwacht deze eind deze week of begin volgende week :smiley: foto met dank aan @tompj :+1:

42 likes

Haha de HF ‘slet’ :laughing:
Wel een zeer mooi horloge :ok_hand:t2:

4 likes