Het Grote Incoming topic (deel 3)

Seiko 5’je binnen gekomen, wat is dit veel horloge voor het geld zeg :grinning:

10 likes

30 likes

Deze gaat morgen in Zwitserland met de post richting Maastricht, moi!!!


En zo snel het gaat, vertrekt de BlackBay uit huize Charles richting Zwitserland :smiley::crossed_fingers:t3:, is verkocht!

24 likes

Mooi horloge! Snap alleen niet waarom ze de cijfer 2 heel laten en de 10 voor een gedeelte wegvalt…

1 like

Waar heb je deze gekocht? Ebay?

1 like

Ebay inderdaad uit de UK.

Incoming!!!

19 likes

Kikker in je bil

5 likes

Morgen nog een keer posten dan geloof ik het

Ben al enige maanden aan het kijken naar de volgende holy grail. Ik weet vrijwel zeker dat dit de nieuwste omega seamaster 300m gaat worden met zwarte dial gaat worden (t.z.t. ga ik de 300m samen met allerlei horloges passen om te kijken of het net zo mooi aan de pols is, ook wil ik opnieuw weer een Rolex Sub gaan passen). Tussentijds wat horloges verkocht maar het begint toch te kriebelen. Ik heb naast o.a. Oris, G.S., Rolex, Tudor en Omega ook een zwak voor (Square) G-Shocks. Deze vond ik wel heel tof qua looks. Komt zaterdag door alle drukte bij de pakketbezorging.

8 likes

Enige tijd geleden kwam ik een Jacques Lemans tegen die me erg aansprak. Het type kon ik niet, maar vond hem erg mooi. Ik dacht dat dit merk dus alleen maar goedkope klokjes maken en dan nog voornamelijk quartz ook. Totdat ik deze tegenkwam, de N-208A. Hierin zit een valjoux 7750, en heeft plexisexy) glas. Ik was verkocht en kon het niet laten…

Ben heel benieuwd…

13 likes

kwestie van tijd

31 likes

Oef, als mijn Omega morgen weg zou zijn … zou dit een echte kanshebber zijn! Fraai. :ok_hand:

2 likes

Mesh bracelet voor mijn seamaster 300 over kunnen nemen van @Chimpie, nu aftellen totdat hij in de mailbox ligt! :smiley:

8 likes

Toch nog gevonden! Gefeliciteerd. Benieuwd naar de plaatjes. :ok_hand:t3:

1 like

Ruildeal met @AmsterdamVintageWatches, thnx Jasper! Veel plezier met je kameel :camel:

26 likes

Erg bedankt Metin. Eindelijk niet meer op de fiets! Je had niets te veel gezegd over die comfortabele bochels op de rug. Zeer tevreden over, ervaring A++++

18 likes

WooT?

Fijn dat het bevalt. Zoals afgesproken kom ik morgen je fes nog afgeven.
Je moet wel in stijl door Amsterdam :dark_sunglasses:

image

16 likes

Koning photoshop :joy: