Maybe.
Mijn NA… een vostok movement.
moet nog wel wat regulering gebeuren… want dit is k*t.
Zeker! Na twee D1’s, toch deze eens geprobeerd!
kijk 1 die wel de 4 cijfers ziet staan.
Alleen de Pogue heb ik al.
De zilveren versie is incoming
nee… er staan 4 grote cijfers in de foto…
Ik tel er zelfs 5
16016
Poah, wat een mooie vind ik dat!
Wanneer je pakketje bezorgd wordt door PostNL tussen 13:45 en 15:15 en eigenlijk je dag daarop hebt ingepland en je om 15:10 een melding krijgt dat het tussen 19:15 en 20:30 bezorgd gaat worden.
Mooi man, goede aankoop…
Die indruk heb je zeker gewekt. @tompj ook trouwens.
Nee, ik heb gewikt en gewogen tussen deze en die 319 van @ElChueco, maar uiteindelijk toch dit gedaan. Het is een proces van een jaar geweest sinds ik er over na begon te denken.
Zodra ik 'm binnen heb uit Spanje laat ik het je weten. Er komt nog wel een NA.
En dan heb je kans dat ze je vanavond om 20.15 uur doodleuk een berichtje sturen dat ze je gemist hebben en het pakketje een andere keer komen bezorgen.
Heel fijn dat je met track and trace weet waar je aan toe bent.
Heel cool horloge zeg net dat beetje anders
Die PostNL figuur van hier in de buurt heeft vast ergens een adresje met een leuke mevrouw ofzo, laatste weken wordt het steevast 1 dag verschoven.
Kijk, ik gun iedereen van dittum, maar dan in zijn eigen tijd!
Okay. Je gaat vanzelfsprekend zelf wat vinden en je niet laten beïnvloeden door mijn mening, maar ik zou vast wat alternatiefs laten aanrukken. Het horloge zelf is top.
Dit is mijn keuze:
(Hirsch Performance, groen/bruin).
Weer een knappe verschijning erbij!!!
Uit Spanje? Is SoloJapan weer in business?
Hij was nooit gestopt met buisiness, maar Corona deed moeilijk met shipping enzo. On topix:
Veur die 245…
En veur die Explorer hommage van GS d’n deze in 19mm…
Waarom doe ik dit. Gaat allemaal van mijn Vertex moneys. Of Doxa budget. Of Damasko NA. Verdomme nog aan toe.
Hoezo? De amplitude is boven de 300, de beat error slechts 0,1ms. Hij hoopt alleen 34 seconden per dag te snel, dat moet toch een peuleschilletje zijn?
Yes. Dat is precies wat ik zeg. Moet m even wat beter afstellen… +34 is niet best.
Ik zit aan m’n groene Colareb te denken.
En m’n dirty Sanchez NATO. Kuch, kuch. Jawel.
We hebben een dealtje gemaakt. Kost me iets meer dan de bodemprijs, maar hij klaart 'm voor me in. We hebben al 3 maanden contact.