Kijk, dat geeft de burger moed!
Top! Echt wel dé flieger imo. Gaaf man
Krijg een LORD MATIC LM 5606-7010 uit '69 binnen. Beetje gehavend, maar we gaan 'em oplappen. Werk voor @Aad57
Man wat blijf ik dat een mooi horloge vinden… maar op mijn 17cm pols écht niet doenbaar imo.
Mooi vooruitzicht! Sterkte met wachten.
Als jij 'm op staal draagt, dan draag ik hem op rubber. Dan doen we recht aan de nagenoeg 50/50 uitslag van de poll
Die rechte lugs zijn inderdaad veel te lang. Als ze die blauwe plaat met dat font nu eens in de mark 16 kast zouden steken… perfectie!
Voor diegene die het verschil willen zien:
Vanaf 1:18 heb je een shot van beide na elkaar
Inderdaad! En het in-house (of toch ongeveer) uurwerk aub 🥸
2 x akkoord!
Volgens mij is lug to lug 50 of 52mm, en toen ik em probeerde was dat meteen de dooddoener
Dat zou mooi meegenomen zijn inderdaad! Hoewel ik wel kan leven met een 2892 ook
Prachtig de Hypertec
Moet zeker even olie bij vullen.
Heb je het al gedaan en weet je waar het kan.
Heb de mijne ook laten doen in Duitsland!
Maar wat heb jij betaald voor dit mooie horloge als ik vragen mag?
Maar mooie horloges.
Groet van zijn broer. Met voldoende olie !
Maandag besteld, opmerking van de verkoper: voor de kerst leveren is niet mogelijk, ik zeg geen probleem, kom hij net persoonlijk het horloge brengen uit Essen Duitsland, ik was perplex, ik moest toch in Aken zijn zij hij, (40km bij mij vandaan) frohe weinachten

Is dat een dames horloge ?
En stroomt je bloed nog wel door?
38mm is niet wat dames willen bandje is nog nieuw en wat kort maar komt een ander op. Het horloge is een juweeltje maar misschien niet iedereens smaak.
Nou, nee… de “luchtbel” hoort er juist te zitten. Helemaal gevuld is juist niet goed.
Kijk maar eens op hun site😉
Kijk naar mijn horloge!
Bij jou is half vol !
Dus batterij vervangen zonder olie bij te vullen!
De mijne heeft een luchtbel zoals het hoort.
Mooi klokje, die Augustus Reymond😉
Gisteren besteld, vandaag ontvangen ondanks alle postNL drukte aangenaam verrast met de kwaliteit. Gelakt ebbenhout met crème velourse binnenkant.
Ik vind m prachtig
Ik vind m ook mooi…
Dacht altijd dat ebben hout zwart was ?