Door zijn lugloos design moet het te doen zijn. Hij is groter dan een gemiddeld horloge, maar dat was ook de bedoeling dit keer. Gewoon iets geks voor af en toe.
Dan nog een ruil gedaan met mijn (NOS) Reymond Auguste Charleston automaat voor een Locman Montecristo diver, ook hier via HF.
En dan nog eentje onderweg, gewoon vanwege de specificaties: een Hypertec extreme diver (via een andere bron) tsja, 1200 bar resistent, wie wil dit nou niet? Recent van nieuwe batterij voorzien en olie. Dus goed voor een paar jaar. Toch wel iets stoers (vind ik dan weer)…
Ik heb nog getwijfeld of ik de blauwe zou nemen, maar vond die weer teveel overlap met de Sharp Edged hebben. Op een Youtube filmpje waar de rode, blauwe en groene te zien waren was mijn indruk dat het patroon bij de rode erg subtiel was, op de groene subtiel en op de blauwe uitgesproken.
Hier zijn de eerste 2 foto’s. Gisteren binnen gekregen. Het is eigenlijk een kerstcadeau, dus even snel wanneer niemand het zag een paar foto’s genomen en toen weer terug in de doos.