Beide zijn Washi washi.
Volgens mij zijn ze Idd hetzelfde, de twee witte dan.
Dank voor het meedenken!
Ik heb een zwarte Sub, dus om die reden alleen al zou ik de witte moeten doen.
Jullie komen er deze week achter
Beide zijn Washi washi.
Volgens mij zijn ze Idd hetzelfde, de twee witte dan.
Dank voor het meedenken!
Ik heb een zwarte Sub, dus om die reden alleen al zou ik de witte moeten doen.
Jullie komen er deze week achter
Wat een apart ding zeg! Heel benieuwd hoe die er op je eigen foto’s uit ziet.
Thanks ik ga een NA topic aanmaken zodra hij er is. Maakte mij een beeeetje zorgen om het formaat, maar toen zag ik de volgende foto’s voorbijkomen:
Door zijn lugloos design moet het te doen zijn. Hij is groter dan een gemiddeld horloge, maar dat was ook de bedoeling dit keer. Gewoon iets geks voor af en toe.
Ik wist niet dat je zo knap was, ik had het euh… anders ingeschat.
Fixed that.
Dit horloge trekt mij a ok steeds meer.
Vind dit mooier dan GS en vijf sec per jaar…!
Ik ben niet van de drank, maar meer van de cocktails.
Nog snel eentje incomingggggg
Mojito time!
Mocht je die Riviere toch niks vinden dan bied ik me alvast aan
Op de valreep nog een (aantal) incoming:
Dan nog een ruil gedaan met mijn (NOS) Reymond Auguste Charleston automaat voor een Locman Montecristo diver, ook hier via HF.
En dan nog eentje onderweg, gewoon vanwege de specificaties: een Hypertec extreme diver (via een andere bron) tsja, 1200 bar resistent, wie wil dit nou niet? Recent van nieuwe batterij voorzien en olie. Dus goed voor een paar jaar. Toch wel iets stoers (vind ik dan weer)…
En voor dit jaar is het echt afgelopen met NA’s. Uitdunnen is het devies (op deze 3 na dan😉)
Wordt tijd dat je eens een STOTC topic doet.
Ben benieuwd naar de analyses en beweegredenen om bepaalde horloges te kopen en te dragen.
Btw, mooi horloge die Squale
Echt een topper! Heb zelf ook de groen gouden sinds een aantal maanden.
Ja mij ook
Ben heel benieuwd.
Ik heb nog getwijfeld of ik de blauwe zou nemen, maar vond die weer teveel overlap met de Sharp Edged hebben. Op een Youtube filmpje waar de rode, blauwe en groene te zien waren was mijn indruk dat het patroon bij de rode erg subtiel was, op de groene subtiel en op de blauwe uitgesproken.
Dus ben heel benieuwd hoe die uitpakt.
Hier zijn de eerste 2 foto’s. Gisteren binnen gekregen. Het is eigenlijk een kerstcadeau, dus even snel wanneer niemand het zag een paar foto’s genomen en toen weer terug in de doos.
Dat is jammer. Hopelijk kun je hem nog ergens anders vandaan halen, succes.
Wat zijn de ref. nummers van deze seiko’s? (mn de blauwe)
Volgens Hodinkee zelf is hij nog op voorraad, had je hem daar besteld? Our Take
We've partnered with one of the world's leading publishers, Assouline, to write our very first book – Watches: A Guide by HODINKEE. For our first attempt into the hardcover world, we wanted to write something that would be as... Price: USD 85
HODINKEE Shop
Watches: A Guide By HODINKEE