Zwart idd
Zo goedemorgen! Wat een fenomenaal horloge…goede toevoeging aan je collectie dat two tone! Echt schitterend! 

Geweldig man
Woeeee nice! Prachtige Sub. 
Neem aan dat jij hem wel zo prachtig origineel houd? 
No worries 
Bedankt, zeer blij mee. 
Dit soort verkopers zijn toch geweldig. Mijn eerste ervaring met Chrono24 en die is tot nu toe erg goed:
Mijn Sugess Seagull 1963 Reverse Panda zou een van deze dagen geleverd moeten worden. Hij is in ieder geval al in Nederland, maar dat is nog geen garantie, dat die voor de kerst hier zal zijn…
Leuk, vind het ook een gaaf ding. Vooral die met de diamantjes 
Zo hoort het! Nice 



Omdat (dankzij die 36 mm arctic Marathon) wit op het verlanglijstje stond. Deze
ter overbrugging tot er een 41 mm Arctic Marathon komt.
Reuze benieuwd, lume is redelijk goed volgens mij
Mijn voorliefde voor vreemd vormige horloges bereikt een hoogtepunt met deze Enicar sherpa star, mijn vrouw krijgt de volcano versie.
Voor zover ik zie heeft de witte dezelfde washi plaat en de zwarte niet.
Beide zijn Washi washi.
Volgens mij zijn ze Idd hetzelfde, de twee witte dan.
Dank voor het meedenken!
Ik heb een zwarte Sub, dus om die reden alleen al zou ik de witte moeten doen.
Jullie komen er deze week achter 
Wat een apart ding zeg! Heel benieuwd hoe die er op je eigen foto’s uit ziet.





