Het Grote incoming topic. Deel IV

Cool. Ik bestel denk ik de tropic van AWCo er nog even achteraan:

https://www.tst.awco.nl/shop/straps/tropic_band__144895/

Maat staat perfect trouwens bij je pols.

1 like

Mooi horloge.:+1:

1 like

Een van de onderstaande twee…
Met dank aan dit klote forum :see_no_evil:
Deze week afspraak

Ik neig naar de zwarte, maar wit completeert beter. :sunglasses:

47 likes

Lekker bezig! Ik wil die zwarte ook wel eens zien trouwens :sunglasses:

19 likes

:joy:

1 like

Ik zie die zwarte al helemaal voor mij met een rubber tropic bandje :heart_eyes:. Voor alsnog denk ik de zwarte dus.

8 likes

Barbaar

1 like

Denk niet dat je een verkeerde keuze kan maken, overigens. Zijn beide supergaaf :+1: maarruh, was je niet op zoek naar iets met een gekleurde plaat?

1 like

Heeft ie die blauwe niet meer? Die is ook wowwwwieeeee

1 like

Que? Moi?

afbeelding

Klopt…
maar ik heb het idee dat ik dan alleen maar die OP zou kopen omdat er Rolex op staat. Dit is echt een hoogstandje :ok_hand: perpetual calendar en super mooie afwerking. Wil het wel eens meemaken.

7 likes

Zijn beide echt gaaf! Lastige keuze :grimacing:

1 like

Zeker! (Ik heb er ook wel eens naar gekeken, met dank aan dit klote forum, wie weet :joy: )

1 like

Ja die zwarte zal sowieso een betere bandenslet zijn! Ik probeer voor de mijne nog wat leuks te vinden. Blauwe molequin ofzo.

2 likes

Onder het mom van doe eens schandalig gek is deze nog op de valreep incoming… woensdag S/G day :see_no_evil:

40 likes

:sob:

:joy::+1: Wat een knaller.

6 likes

Doe de witte dan maar :+1::tada:

1 like

We gaan het zien… hij is ongezien gekocht :joy: Maar op basis van inmiddels best wat horloge ervaring en dat (wie zei dit ook al weer :writing_hand: ) “leuke” forum :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Lekker dat is het goede woord inderdaad! Er is geen weg terug meer… hij is betaald en op maat gemaakt. Kon hem op komen halen :upside_down_face: Maar ja… moet ook nog gewerkt worden :woozy_face:

1 like

Een van de top Seiko’s van dit moment! Echt heel fraai!

ja, die chronomasters zijn hier een bestseller :+1: :smiley:

1 like