Het Grote incoming topic. Deel IV

Mooie prijs!

1 like

Ik heb de Squale van @Proenski overgenomen en kan beamen dat het een fijn horloge is. Het formaat is even wennen, maar wanneer je niet al te grote polsen hebt perfect :ok_hand:t2:. Let wel even op de uitlijning en het tikken van de wijzers op de indices, dat is niet helemaal perfect. Ik heb er ook een Tropic voor onderweg, alleen die is ergens tussen Italië en hier verloren gegaan. De wijzerplaat en wijzers zijn op het door jou getoonde model erg mooi :star_struck:

13 likes

Cool. Ik bestel denk ik de tropic van AWCo er nog even achteraan:

https://www.tst.awco.nl/shop/straps/tropic_band__144895/

Maat staat perfect trouwens bij je pols.

1 like

Mooi horloge.:+1:

1 like

Een van de onderstaande twee…
Met dank aan dit klote forum :see_no_evil:
Deze week afspraak

Ik neig naar de zwarte, maar wit completeert beter. :sunglasses:

47 likes

Lekker bezig! Ik wil die zwarte ook wel eens zien trouwens :sunglasses:

19 likes

:joy:

1 like

Ik zie die zwarte al helemaal voor mij met een rubber tropic bandje :heart_eyes:. Voor alsnog denk ik de zwarte dus.

8 likes

Barbaar

1 like

Denk niet dat je een verkeerde keuze kan maken, overigens. Zijn beide supergaaf :+1: maarruh, was je niet op zoek naar iets met een gekleurde plaat?

1 like

Heeft ie die blauwe niet meer? Die is ook wowwwwieeeee

1 like

Que? Moi?

afbeelding

Klopt…
maar ik heb het idee dat ik dan alleen maar die OP zou kopen omdat er Rolex op staat. Dit is echt een hoogstandje :ok_hand: perpetual calendar en super mooie afwerking. Wil het wel eens meemaken.

7 likes

Zijn beide echt gaaf! Lastige keuze :grimacing:

1 like

Zeker! (Ik heb er ook wel eens naar gekeken, met dank aan dit klote forum, wie weet :joy: )

1 like

Ja die zwarte zal sowieso een betere bandenslet zijn! Ik probeer voor de mijne nog wat leuks te vinden. Blauwe molequin ofzo.

2 likes

Onder het mom van doe eens schandalig gek is deze nog op de valreep incoming… woensdag S/G day :see_no_evil:

40 likes

:sob:

:joy::+1: Wat een knaller.

6 likes

Doe de witte dan maar :+1::tada:

1 like

We gaan het zien… hij is ongezien gekocht :joy: Maar op basis van inmiddels best wat horloge ervaring en dat (wie zei dit ook al weer :writing_hand: ) “leuke” forum :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Lekker dat is het goede woord inderdaad! Er is geen weg terug meer… hij is betaald en op maat gemaakt. Kon hem op komen halen :upside_down_face: Maar ja… moet ook nog gewerkt worden :woozy_face:

1 like