Cool. Ik bestel denk ik de tropic van AWCo er nog even achteraan:
https://www.tst.awco.nl/shop/straps/tropic_band__144895/
Maat staat perfect trouwens bij je pols.
Cool. Ik bestel denk ik de tropic van AWCo er nog even achteraan:
https://www.tst.awco.nl/shop/straps/tropic_band__144895/
Maat staat perfect trouwens bij je pols.
Mooi horloge.
Een van de onderstaande twee…
Met dank aan dit klote forum 
Deze week afspraak
Ik neig naar de zwarte, maar wit completeert beter. 

Ik zie die zwarte al helemaal voor mij met een rubber tropic bandje
. Voor alsnog denk ik de zwarte dus.
Barbaar
Denk niet dat je een verkeerde keuze kan maken, overigens. Zijn beide supergaaf
maarruh, was je niet op zoek naar iets met een gekleurde plaat?
Heeft ie die blauwe niet meer? Die is ook wowwwwieeeee
Que? Moi?

Klopt…
maar ik heb het idee dat ik dan alleen maar die OP zou kopen omdat er Rolex op staat. Dit is echt een hoogstandje
perpetual calendar en super mooie afwerking. Wil het wel eens meemaken.
Zijn beide echt gaaf! Lastige keuze 
Zeker! (Ik heb er ook wel eens naar gekeken, met dank aan dit klote forum, wie weet
)
Ja die zwarte zal sowieso een betere bandenslet zijn! Ik probeer voor de mijne nog wat leuks te vinden. Blauwe molequin ofzo.


Wat een knaller.
Doe de witte dan maar 

We gaan het zien… hij is ongezien gekocht
Maar op basis van inmiddels best wat horloge ervaring en dat (wie zei dit ook al weer
) “leuke” forum 
Lekker dat is het goede woord inderdaad! Er is geen weg terug meer… hij is betaald en op maat gemaakt. Kon hem op komen halen
Maar ja… moet ook nog gewerkt worden 
Een van de top Seiko’s van dit moment! Echt heel fraai!
ja, die chronomasters zijn hier een bestseller
