Ook besteld. 38 euro is geen geld.
En deze ook maar meteen besteld. Van dezelfde uitgever als mijn Rolex The Impossible Collection boek dus dat belooft wat!
Ook besteld. 38 euro is geen geld.
En deze ook maar meteen besteld. Van dezelfde uitgever als mijn Rolex The Impossible Collection boek dus dat belooft wat!
Nice! Ben benieuwd wanneer jij m krijgt!
Heel mooi!
Prachtig horloge blijft dat
Ik ga het gewoon doen.
Ok ok ik doe niks, mijn vrouw heeft hem vandaag besteld voor mij als zijnde kerstcadeau .
Jahoe.
Ik keek naar mijn collectie en heb nu 8 horloges. Alle 8 keepers waarvan ik de meeste al jaren in bezit heb. Wou dit keer iets geks met wat kleur en o boy het is gelukt.
Heb een Dietrich OT-3 incomming:
Funky design, Skeleton wijzerplaat en de gouden ster is een roterende secondewijzer. Schijnt door zijn lugloos design te dragen als een Seiko Tuna. Ben benieuwd.
Cool man! Hopelijk wel via een betrouwbaar adresje want ik herinner me dat er van deze modellen goede vervalsingen in omloop zijn.
NOS Squale duikertje van Amsterdam Watch Company. Ik wilde een retro-achtige duiker op rubber of leer. Toen zag ik deze quartz duiker. Jaren ‘80 kast en wijzerplaat met een nieuw uurwerkje en bandje. Leuke grab and go vintage duiker met 200m WR.
Iemand al ervaring met dit model?
Ja gewoon via Chrono. Verkoper is een bedrijf die ze maakte in opdracht van Dietrich. Met toestemming mogen ze de laatste exemplaren verkopen voor een aantrekkelijke prijs. Daarvan hebben ze ook documentatie.
Yup, een heerlijk ding. Licht in gewicht en niet te groot. Ik droeg 'm op een tropic. Maar met een compacte Ebel quartz duiker ernaast moest deze het veld ruimen.
Tof. Weet je ook nog welke bandmaat/lugwijdte het is?
Dat staat hem goed zeg, waar komt dit bandje vandaan?
Apart…gaaf! Dat is nog eens een out-of-the-box NA.
Good Lord Almighty
18 mm