Het Grote incoming topic. Deel IV

Nee op Amazon

Jaren😬

1 like

Wat zijn de verzendkosten?

Mooi! Daar zit een Ronda Startech uurwerk in, of niet?

3 likes

Ja, denk de 5021D. Leuk feitje is dat als je de stem eruit trekt, je ongeveer 70% van de batterij capaciteit bewaard.

1 like

Briljant :joy: Zou het zelf ook zo gedaan kunnen hebben 🥸

1 like

Gelukkig duurt het jaar niet meer lang :innocent:

1 like

Hier is zojuist mijn Sugess ST19 met Seagull 1963 uurwerkje binnengekomen. Veel horloge voor weinig geld, mag ik wel zeggen. Of waar kun je anders voor minder dan €130 een mechanisch Chrono met saffierglas kopen? Alles voelt aan, zoals het hoort, en zelfs op de grapher loopt het netjes (-2s/d)

De enige manco, die dit horloge heeft, is dat ze me per ongeluk het oudere type hebben gegeven, het 2020 model heeft namelijk een waterdichtheid van 50 meter, en deze nog 30 meter. Nou, dat is voor mij geen dealbreaker… Ik ga er toch niet meer zwemmen (Daar heb ik andere horloges voor).
Een andere kleine manco, maar niet iets waar Sugess iets aan kan doen, is het bandje. Zoals bij de meeste horloges, is die gewoon voor mij te klein. Het is dan gewoon kiezen: Geen bloed meer door mijn polsen, of een groter bandje monteren… (Het laatste maar gedaan, ik had nog een zwart crocobandje liggen, dat net iets groter was…)

Met het originele bandje:

Met Crocobandje:

Maar op hagedis zit het wel ontzettend lekker…

7 likes

:crazy_face:

1 like

Zo is het!! Vanaf 1 januari Is de rem er weer af😉

Drukte per ongeluk op het horlogeoutlet reclame bovenin. Zag een Oriënt duiker voor een mooie prijs die nu incomming is :rofl:

10 likes

Inmiddels gaat dit mijn 3e type A flieger worden, maar kon m niet laten liggen.

images

En benieuwd naar de kwaliteit van deze horlogedoos. Op de plaatjes ziet hij er goed uit in ieder geval :ok_hand:

6 likes

Morgen naar J. te H. om deze te passen

95% incoming!:grin::yum:

26 likes

Mooi ding! Sowieso leuke kleurencombinaties van Zodiac. Laatst bij De Bijenkorf in de aanbieding maar de maat was me iets te fors…

1 like

Gaaf! Is een beauty. Heb 'm bij Jaap gezien laatst. Van harte alvast. :wink: :+1:

1 like

Ja, ben erg benieuwd. Ik hoop dat hij niet te klein is voor mijn 20cm platte pols. Ik vind hem schitterend en hoop niet dat hij irl tegenvalt.

1 like

Ik vond 'm iets aan de platte kant maar verder een mooi formaat.

Op mijn 19cm pols…

21 likes

Kijk, dat geeft de burger moed!:grin::+1:

1 like

Top! Echt wel dé flieger imo. Gaaf man :+1:

2 likes