Het Grote incoming topic. Deel IV

Zal vast erg fraai staan!

2 likes

Ik heb ervaring met een Sumo, MM200, MM300 (homage) en 62mas achtige duikers. Ondanks de kleinere diameter vond ik de 62mas stijl groot dragen. Klinkt gek maar de MM300 is in mijn ervaring het meest gangbaar voor de normale pols.

Ben wel benieuwd hoe de nieuwe ‘MM42’ draagt in dat opzicht

1 like

Bund is altijd top :+1:

2 likes

Ziet er tof uit !

1 like

Dank je; nu nog even afwachten hoe het binnenwerk eruit ziet :grimacing: :hushed: :sweat_smile:

1 like

NA dikke duiker :muscle:

46 likes

Cool ding…lekkere klatser. :facepunch:

1 like

Erg mooi…:+1:

1 like

Mooi, mooi, mooi…

1 like

@daffie @Tonnieb @Rocker Thnx mannen. Ging eigenlijk voor de blauwe… maar deze is ook gaaf zeg :ok_hand:

3 likes

20 likes

geen idee, we gaan het zien. Op de foto lijkt me dit een gave combi, nu zien hoe dit op de pols eruit ziet en draagt.

:+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1:

2 likes

Mooi ding, maar er is wel wat gerommeld met dat horloge. De gaten in de wijzerplaat bij de subdials lijken groter gemaakt, wellicht omdat daar iets niet paste. Verder passen de uren- en minutenwijzer niet bij elkaar, daar is er dus een van vervangen.

Ik twijfel altijd of ik dit soort dingen moet zeggen; maar mocht je de verkoper er mee om de oren willen slaan kan ik het beter nu zeggen dan dat je er over een paar maanden achter komt :thinking: :blush:

1 like

Vintage tankje aangeschaft via mp. Jaren 40, handwinder en loopt beroerd. 26x36 mm met 20 mm band aanzet. Even een service en vers bandje erop🤗

Heb trouwens nooit gehoord van het merk, maar het model sprak me wel aan. Dit is mijn eerste vintage, eerste handwinder en eerste tank😅 benieuwd.

$_84

6 likes

Een groen dikkertje, lekker hoor! Vele draagplezier. :ok_hand:

1 like

Lekker hoor!:ok_hand:

1 like

Interessant, dat had ik niet verwacht. Toch dan ook eens serieus naar de MM200/300 kijken.

De groene Sumo! Nice! :sunglasses: :+1:

1 like

Diameter en lug-to-lug zeggen blijkbaar niet alles. Kastvorm, kastdikte, bandaanzet, etc. bepalen ook echt veel.

Zoals altijd luidt het advies: eerst passen :grin:

Begint voor mij toch ook wel weer te kriebelen, een Seiko duiker. Toch maar eens zwarte Sumo proberen? Die nieuwe MM42 is ook mooi maar de prijs is fors voor een ‘duiker erbij’