Het Grote incoming topic. Deel IV

Hoezo? De MM200 is toch aanzienlijk groter dan de 62MAS achtige SPB14x met zijn 40 en een beetje mm’s.

Lotje met 6 quartz opknappertjes met daarin deze Tissot:

Ik laat de rest maar even buiten buiten beeld omdat ik vrees dat er minstens een nepper tussen zit :grimacing:
Die gaat uiteraard door de shredder :bomb: :boom:

8 likes

O ja kan kloppen. Had de andere SPB reeks in mn hoofd. Die zijn een stuk forser namelijk.

Heb je een website waar je die bandjes kunt vinden ? Erg mooie bandjes :ok_hand:

1 like

Www.perpetualwatchlover.com daar komen ze vandaan :+1:

3 likes

Vintage-look lederen strap voor de BigEye.
Heel erg benieuwd hoe het gaat staan.

8 likes

Zal vast erg fraai staan!

2 likes

Ik heb ervaring met een Sumo, MM200, MM300 (homage) en 62mas achtige duikers. Ondanks de kleinere diameter vond ik de 62mas stijl groot dragen. Klinkt gek maar de MM300 is in mijn ervaring het meest gangbaar voor de normale pols.

Ben wel benieuwd hoe de nieuwe ‘MM42’ draagt in dat opzicht

1 like

Bund is altijd top :+1:

2 likes

Ziet er tof uit !

1 like

Dank je; nu nog even afwachten hoe het binnenwerk eruit ziet :grimacing: :hushed: :sweat_smile:

1 like

NA dikke duiker :muscle:

46 likes

Cool ding…lekkere klatser. :facepunch:

1 like

Erg mooi…:+1:

1 like

Mooi, mooi, mooi…

1 like

@daffie @Tonnieb @Rocker Thnx mannen. Ging eigenlijk voor de blauwe… maar deze is ook gaaf zeg :ok_hand:

3 likes

20 likes

geen idee, we gaan het zien. Op de foto lijkt me dit een gave combi, nu zien hoe dit op de pols eruit ziet en draagt.

:+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1:

2 likes

Mooi ding, maar er is wel wat gerommeld met dat horloge. De gaten in de wijzerplaat bij de subdials lijken groter gemaakt, wellicht omdat daar iets niet paste. Verder passen de uren- en minutenwijzer niet bij elkaar, daar is er dus een van vervangen.

Ik twijfel altijd of ik dit soort dingen moet zeggen; maar mocht je de verkoper er mee om de oren willen slaan kan ik het beter nu zeggen dan dat je er over een paar maanden achter komt :thinking: :blush:

1 like