Het Grote incoming topic. Deel IV

Blijkt een nepper te zijn :upside_down_face:

1 like

Ik las het net, jammer man. Hij was echt leuk :slightly_smiling_face:

1 like

Net een bond-nato van Bark & Jack ontvangen. Ik sta echt verbaasd over de kwaliteit. Die van Geckota is ook niet verkeerd (en iets goedkoper) maar haalt het niet bij de zware hardware en levendige kleuren van het nylon van B&J.

Mijn beste nato tot nu toe!

9 likes

Deze hier, op staal & rubber

22 likes

Gaaf.

1 like

Heb jij hem al binnen, oftewel is ‘de’ gelegenheid al geweest?

Ik heb hem sinds dit weekend. Leuke aanvulling voor de verzameling en brengt me al in de zomerstemming. Voor geïnteresseerden: hier vind je het NA topic: Link

1 like

Molequin sable suede voor op de tipo cp2.

Voor dit effect. Min of meer.

12 likes

Pff ook ik ga wéér voor de bijl :see_no_evil: :man_facepalming:

Tijdje geleden de Speedmaster FOiS geprobeerd bij de AD en als ik ooit een Speedmaster in de collectie wil dan moet die het worden, vanwege het ontwerp en de maat (de plaat van de reduced vind ik niks en de Pro is te groot…) en toen haalde Omega hem opeens uit het assortiment.

Dus toen ik m’n BB36 ophaalde zei de AD: “als je nog een FOiS voor een redelijke prijs kan krijgen is nu misschien het moment…”

En toen herinnerde ik me dat ze 'm bij @anon34385602HFH in de aanbieding hadden, in stickers van december 2020 met 5 jaar garantie voor een zeer redelijke prijs, daar kon ik geen nee op zeggen.

Dus daar gaan we weer… incomiiiiiiing…

En dan zien jullie me snel terug in het blauwe gedeelte, want er moet nu ook echt wat uit :wink:

25 likes

Wel oogverblindend mooi hoor😎!

2 likes

Ja toch!? :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts: :star_struck:

De foto’s op de Niglo website zijn wat donker, maar die van Fratello is heerlijk!

image

Ook wel leuk om hem nu zo met die vermelding op de website te zien staan, het echte afwachten is begonnen :wink:

7 likes

Lekker bezig man! :heart_eyes:

1 like

Gearriveerd…:grin:

26 likes

Staat je goed. :+1:t3:

1 like

Dank je…:grin:

Dat van dat verlichting viel mij ook al op(alle fotos zijn zo donker), ze moeten echt betere TL buizen kopen daaro :see_no_evil:

Pff someone stop me please! :see_no_evil:

Ja is echt jammer, maar ik vertrouw er maar op dat 'ie er verder goed uit ziet :wink:

1 like

@anon34385602HFH een verkapte tip. Misschien even wat foto’s door Photoshop oid halen. En iemand in dit topic heeft vast tips;
https://www.horlogeforum.nl/t/im-a-camera-het-grote-fotografie-topic-deel-ii/266367?u=sandy

2 likes

Excuses voor de schaamteloze crosspost.
Lang rond gekeken voor een titanium horloge, niets nieuws gezien waar ik echt warm voor liep, dus gewoon weer gevallen voor mijn oude liefde: Mühle Glashütte Seebataillon GMT. Ik hou van dat gekke merk.

Over een paar dagen gewoon weer in huis :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Mooie machine voor mooie foto’s:

Voor mijn werk gebruiken we zijn hele grote broer.

2 likes

Dank voor de betrokkenheid. We wilden het anders doen dan veel andere handelaren en soort van sfeerfoto’s maken. Ik durf te beweren dat wij verstand hebben van horloges, maar fotograferen is een ander vak en voor ons ook een leerproces. We gaan ons daar uiteraard op beraden, want wij nemen oprecht bedoelde feedback altijd serieus.

Daar mag je voor 100% vanuit gaan.

5 likes