Het Grote incoming topic. Deel IV

Incoming :artificial_satellite:

28 likes

Gaaf ding, we zien hier gewoon te weinig Fortis.

2 likes

Dat kan ik onderschrijven, heb het laatst precies zo gedaan. 2 dagen duurde het, voordat de koerier hier was. Het is nog net geen 24-uurs levering…

strap incoming…

4 likes

Incoming sinds 22 juli

9 likes

Oooeeeeh… :hugs: Eindelijk een goeduitgelijnde Seiko ‘Turtle’ SRPC23 gevonden. Voor mij de mooiste Turtle die er bestaat met dezelfde, prachtige sunburstplaat als de 62MAS.

Foto geleend van @gorilla

Nu nog even een maandje wachten, totdat hij arriveert.

8 likes

Waar had je die besteld?

images(3)

15 likes

De officiële San Martin store, ze hebben wel contact opgenomen omdat ze problemen hadden met een vervoerder, blijkbaar hebben ze het horloge terug gehaald en opnieuw verzonden via een andere verzender, ik kreeg ook een nieuw track nummer.
Momenteel heeft die het uurwerk overgedragen aan de luchtvaartmaatschappij, dus ze zullen er nog niet direct mee aan de deur staan.

1 like

:joy: I should have known.

1 like

Ik heb helemaal geen PS5 nodig dus dan maar een Alpinist die ik niet nodig heb. :joy:

5 likes

We moest iemand zwichten hier…

1 like

Snoopy look a like

11 likes

Ben toevallig een film aan het kijken waar de hoofdrolspeler een speedy draagt. Film is The transporter refueled.

6 likes

Kijk, een snoopy met look…

1 like

Incoming sinds deze namiddag maar ondertussen al NA😎

24 likes

Deze! De Citizen Promaster Sky AS4050-51E, in titanium :sunglasses: Was een interesante deal, dus we gaan zien of dit bevalt.

7 likes

Welles

2 likes

De Citizen Presage.
Nog een paar nachtjes slapen.

8 likes

Helaas… Toch niet. Koop ontbonden door de verkoper :pensive: