Seiko Only V

Goedemorgen! Seiko wint, alleen trekt mijn iphone camera geen fatsoenlijkte foto dus geen bewijs.

2 likes

4 likes

Nieuwe aankoop, mijn eerste monster.

8 likes

Gewoon…omdat ik dit een mooie foto vind

13 likes

10 likes

Na meer dan een maand wachten:

Is hij dan eindelijk binnen: de antraciet turtle SRPC23.

Gelijk de stalen band vervangen door een UncleSeiko Classic GL831 rubberen duikerband. Standaard stalen band is trouwens ook erg mooi en van zeer goede kwaliteit, maar het maakt het geheel wel heel zwaar.

Ik moest wel even wennen aan het formaat, want hij is een stuk groter (d.i. breder) dan mijn SKX’en. Maar wat is hij mooi :heart_eyes:

11 likes

14 likes

Zeker mooi…:+1:

1 like

De stalen band even vervangen voor wat anders. Ik desk-dive toch iets lever met aftermarket leer dan oem staal.

10 likes

Staat hem goed!

Persoonlijk maak ik mij nooit zo druk om desk-diven. Ik ben heel voorzichtig met mijn horloges, maar beschouw het net als een auto gebruiksvoorwerpen.

Je kunt bij mijn klushorloge (deskdiveplus) wel sporen op de metalen band zien, maar eigenlijk niet eens storend. Je moet het wel heel nauwgezet gaan bestuderen

6 likes

En binnen :smiley: De nieuwe MM200 SPB187 :blue_heart:

22 likes

:blue_heart:

10 likes

Mijn twee exemplaren:

Ik hoor de laatste tijd steeds maar meer verontrustende berichten uit de Seiko-hoek. Men zou bezig zijn met bepaalde modellen een stuk duurder te maken, zeker in de Prospex-reeks. Akkoord, er zou een stuk innovatie tegenover staan (zoals spring drive), maar door de hogere prijzen verliest Seiko wel de naam van “betrouwbare kwaliteit voor iedereen”.

3 likes

6 likes

Leuk ding, maar ik denk dat ik hem weer ga verkopen.

16 likes

Ik dacht dat de modmaster (got it?) zijn comeback had gemaakt?

1 like

:drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:
20200902_113442

3 likes

Crosspost, net binnen, heel fraai!

26 likes

Ik had deze Turtle voor de MM300 plaat en wijzers gekocht, maar ik heb alles los nog een keer gekocht, gewoon omdat het langskwam.

15 likes

Proficiat mooi horloge, hoe bevalt hij?:+1:

1 like