Het Grote incoming topic. Deel IV

Dat valt nog mee.
Is wat voor een Fiffer project.

Als PostNL z’n best doet binnen 24 uur om de pols!

33 likes

Gisteren besteld en rond 12uur geleverd per UPS Express :smiley:

Love the 50 shades of blue :blue_heart: en uiteraard de swoosh swoosh seconden wijzer :sunglasses:

38 likes

Wel als je het apparaat maar 1 keertje wilt gebruiken.

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Altijd fijn als de levering supersnel blijkt te zijn. Mooi model :ok_hand:zijn de afmetingen vergelijkbaar met de MM300?

1 like

Bedankt :blush:
De afmeting van de kast is idd bijna gelijk aan een MM300. De bezel is volgens wel iets groter waardoor hij vanuit bovenaanzicht iets groter lijkt. Hij draagt alleen een stuk prettiger omdat het titanium is. De MM300’s die ik heb gehad hadden wat last van “topzwaarheid”

Je kunt, naar het schijnt, ook kijken of je horloges toe zijn aan een servicebeurt.

Wat een gaaf horloge! Ik kende deze nog niet. Met een titanium kast ook. Hoe draagt hij?

Dacht ik ook, maar ik leg ze er toch regelmatig onder uit nieuwsgierigheid. Je bent welkom als regio Twente niet te ver uit de buurt ligt.

Gaaf hoor! Spring Drive altijd +1!

1 like

Heel erg mooi! :blush: :+1:

1 like

Tjonge dat is cool zeg :innocent:

1 like

Het draagt heel goed en licht met titanium. Ik heb al zwarte Citizen eco-drive titanium maar dit model lijkt bijna op de Seiko Presage SRPB41J1. Voor mij is de toegevoegde waarde de lichte gewicht en saffier glas. Daar staat tegenover dat Citizen gebruik maakt van eigen caliber Miyota 8210. Prijstechnisch is Citizen voordelig dan Seiko. Al met al erg tevreden en aan te bevelen. :+1:

1 like

Ik denk dat ik mijn klokken wel wat vaker dan een enkele keer langs een meetlat wil houden.

(En kerstballen gebruik je ook maar eens per jaar :slight_smile: )

:heart_eyes:

Gisteren betaald, vandaag 13:00 in huis via UPS
(Uit NĂŒrnberg)

17 likes

Geheel onverwachts eentje incoming, omdat ik hem eindelijk op mijn pad tegenkwam.

Orient’s antwoord op de Seiko SARB035, maar dan net iets luxer uitgevoerd met Saffier, AR-coating en beter afgewerkte vouwsluiting, namelijk de Orient Star Standard Date WZ0021DV:

image
Foto geleend van @Slin

12 likes

Proficiat met je Orient Star. Inderdaad mooier en beter dan de Sarb035. Waar heb je hem gevonden als ik vragen mag? :+1:

1 like

Hij stond opeens op Yahoo! Japan Auction. Dus, het kan nog wel even duren, voordat ik hem binnen heb.

@Jesus, het is maw een 2dehandse, maar vd foto’s en de beschrijving moet hij in zeer goede staat zijn. Nu maar hopen dat dat ook klopt :grimacing:

1 like

Maar het zijn JDM en zonder power indicator . De zwarte carbon dial is mijn favoriet.

1 like

Bedoel je de zwarte pianolak? Of z’n opvolger met de zwarte carbonplaat? De laatste staat nu op eBay voor een redelijk bedrag.

Zelf ben ik niet zo van het zwart, tenzij de AR-coating van hoog niveau is. Dat laatste moet wel het geval zijn bij de carbonplaat.