Net bezorgd de Citizen “Presage” in blue NJ2180-89L. Titanium case , armband en saffier glas.
Wat vinden jullie ervan?. Te vergelijken met de Seiko Presage?
Net bezorgd de Citizen “Presage” in blue NJ2180-89L. Titanium case , armband en saffier glas.
Het is een incoming topic dus heb hem nog niet anders had ik wel een NA gemaakt.
Vind hem erg mooi. Ik heb beide horloges niet. Wel de originele Cocktail Time. Maar ivt de Presage ziet de Citizen — naar mijn mening — minder verfijnd uit zo van de foto’s te zien.
Daar staat tegenover dat de case en bracelet van Titanium is en glas saffier.
Saffier is zeker een pré. Titanium word ik niet koud of warm van.
Maar even terugkomend op de ‘minder verfijnd’: Minder verfijnd is niet per se negatief. Het geeft het horloge hiermee wel een typische Citizen-uitstraling. Dus, het geeft het horloge iets meer sportiefs dan sjieks in vergelijking tot de Presage.
Ik heb een Fortis incoming. De grote afsluiter van een fantastisch horloge jaar! Daarmee is het budget er voorlopig helemaal doorheen! 2 verkochte motorfietsen + een halve vakantie omgezet in horloges!!
het model wel, maar in een andere uitvoering (bandje)
dus op deze manier
Zo lekkere grote “knoppen”
Hmm that came out wrong…
Demagnetiseren had geen merkbaar effect. Maar deze klok heb ik in onderdelen gekocht, wellicht dattie dan nog ongereguleerd is ?
Maar eens doen dan (best spannend zo’n eerste keer)
Hij heeft duidelijk wel wat aandacht nodig …
Hier ben ik wel content mee geloof ik.
Daarna de smaak te pakken en maar meteen al mijn automaten een beetje lopen kietelen
Goed, man. Gefeliciteerd Snap het helemaal dat het naar meer smaakt. Zou ook wel eens mijn horloges onder de loep willen leggen om te zien hoe zij op dit moment presteren.
Ik heb weer een Avenger GMT in aanvlucht
Heb het horloge al eens gehad, verkocht… maar de drang was toch weer groot!
Denk samen met de Superocean Heritage een klasse duo
Een flipper it forward timegrapher zou inderdaad wel iets zijn
Da’s echt een geniaal idee! Wie zou zoiets kunnen initiëren bij HF?
Die dingen kosten toch bepaald niet (meer) enorme bedragen ?
Dit is toch echt wel een heul strak klokje
(Dat wist ik wel, want gekocht, maar in real life komt dat toch een beetje beter over)
Wat zou dat kosten dan ?
90 eus nu (maar dat wisselt wel eens wat)
Cool! Verbetering inderdaad, deze wijzers.